کد خبر : 7364

جپاروف 70 هزار دلار پول گرفت اما ...

جپاروف 70 هزار دلار پول گرفت اما ...

ورزش سه: سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرد که هافبک ازبکستانی این باشگاه تنها یکی دو روز فرصت دارد تا به تهران بیایید و در غیر اینصورت باشگاه از جذب او منصرف می شود.

به گزارش ورزش سه، مدیران استقلال مدتی است که از توافق با جپاروف خبر داده اند اما این بازیکن هنوز به ایران نیامده است و البته رسانه های ازبکستانی خبر از توافق او با یک باشگاه در این کشور داده اند.

امیر حسین فتحی در واکنش به این شایعات به رادیو تهران گفت: او بازیکن بزرگی است و دو بار مرد سال آسیا شده و دو ستاره است. او محبوب هواداران ماست و به ما پارسال کمک کرده اما نام باشگاه استقلال از هر نامی بزرگ‌تر است. تا زمانی که من این‌جا هستم اجازه نمی‌دهم خدشه‌ای به نام استقلال وارد شود.

او ادامه داد: با او صحبت کردیم از یکی دو ماه پیش و تقریبا به تفاهم رسیدیم. قرار بود طلب 130 هزار دلاری او را پرداخت کنیم. مبلغ 40 هزار دلار طلب ایشان پرداخت شد. 30 هزار دلار هم آقای مهدیان عزیز پرداخت کردند. قرار بر این بود که جپاروف به این‌جا بیاید و قرارداد را امضا کند اما متاسفانه من هر روز صحبت‌های جدیدی می‌شنوم. اگر او در همین یکی، دو روز به تهران بیاید و قرارداد را امضا کند و پس از آن آمادگی پزشکی و جسمانی‌اش را به ما ثابت کند مشکلی برای قرارداد با او نداریم. در غیر این صورت از او صرف نظر می کنیم و به گزینه های بعدی مراجعه می کنیم.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید آیا جپاروف در نهایت قراردادش را با استقلال نهایی می کند و یا این باشگاه مجبور است بازیکن جدیدی در پست او جذب کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها