کد خبر : 73621

شکایت شهر خودرو از پرسپولیس | دوباره پای یحیی باز شد

شکایت شهر خودرو از پرسپولیس | دوباره پای یحیی باز شد

قائم مقام باشگاه شهرخودرو می‌گوید این باشگاه به زودی بابت طلب از پرسپولیس در بحث رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی به فیفا شکایت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، باشگاه شهرخودرو اعلام کرد که به زودی از پرسپولیس به فیفا شکایت خواهد کرد. اسماعیل حیدرپور، قائم مقام باشگاه شهرخودرو در این خصوص اظهار کرد: درویش، مدیرعامل پرسپولیس مبلغی را چند وقت پیش به ما داد و قرار شد باقی آن‌ را نیز به زودی پرداخت کند اما خبری نشد و ما هم مجبور به شکایت به فیفا هستیم.

ما هیچ توافق‌نامه‌ای با پرسپولیس امضا نکردیم و اصلا نمی‌دانیم چگونه پنجره این تیم بدون رضایت ما باز شده است. فدراسیون فوتبال و دبیر کل جواب‌های نامشخصی به ما می‌دهند و برای پیگیری به سراغ فیفا می‌رویم.

باشگاه شهرخودرو برای انتقال یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس، قراردادی را با این تیم امضا کرد اما سرخ‌های تهرانی در پرداخت پول رضایت‌نامه گل‌محمدی کوتاهی کردند و همین امر سبب شد که برای جلب رضایت باشگاه مشهدی، دیرکردی برای هر روز تاخیر در پرداخت این پول به باشگاه شهرخودرو داده شود. پرسپولیسی‌ها هنوز مبلغ زیادی از این دیرکرد را به شهرخودرو نداده‌اند و همین امر موجب شده که باشگاه مشهدی به دنبال شکایت از پرسپولیس به فیفا باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها