کد خبر : 73614

واکنش تند باشگاه استقلال به نظام وظیفه

واکنش تند باشگاه استقلال به نظام وظیفه

معاون حقوقی باشگاه استقلال در صحبت‌هایی کوتاه نسبت به حواشی پیش‌آمده درباره عملکرد مدیران باشگاه در موضوع سربازی یزدانی و مرادمند واکنش نشان داد.

به گزارش خبرورزشی، بعد از صحبت‌های انتقادی سیاوش یزدانی از عملکرد مدیران باشگاه استقلال درباره مسئله‌ی سربازی او و حسین مرادمند و هم‌چنین صحبت‌های زاهدی معاون سازمان وظیفه عمومی ناجا که او هم به انتقاد از مدیران استقلال در برنامه‌ی «فوتبال برتر» پرداخت، رسانه‌ی رسمی باشگاه استقلال درخواست زمان برای پاسخ دادن به صحبت‌های مطرح شده کرد.

در پیام رسمی باشگاه استقلال آمده است: «معاونت حقوقی باشگاه استقلال آماده پاسخگویی در برنامه فوتبال برتر است و از مسئولان این برنامه خواسته شده که مجددا این ارتباط تلفنی برقرار شود.»

دقایقی بعد از این پیام و در واپسین لحظات برنامه‌ی فوتبال برتر، فرشید سمیعی معاون حقوقی و سخنگوی باشگاه استقلال روی آنتن زنده تلویزیون آمد و در گفتگو با برنامه‌ی فوتبال برتر گفت: گفتند که چه کسانی به این بچه‌ها مشاوره دادند و مشاوره‌های بدی داده‌اند، آقای آجورلو زمانی‌که به باشگاه استقلال آمدند و متوجه شدند در همان ابتدای فصل که ۲ بازیکن سرباز داریم، بهترین و متبحرترین کارشناسان خدمت سربازی فوتبالی را آوردند.

وی افزود: چه کسانی بودند؟ افرادی که در تراکتورسازی تبریز ۴۰-۵۰ بازیکن سرباز را هدایت کرده بودند و مسئول همان بچه‌هایی که در تیم تراکتورسازی تبریز، حدود ۱۰ سال کار سربازی را انجام داد، ایشان را به استقلال تهران انتقال داد و ایشان کلیه کارها را در این چند ماه انجام داد و کاملاً کارها درست بود و مشاوره‌های درستی گرفتیم؛ همه‌ی اطلاعات درست بود و تا پیش از ۴-۵ روز قبل که به ما گفتند و اوضاع کاملاً عوض شد، همواره پالس‌های مثبت می‌آمد و ایشان کاملاً احاطه به قوانین سربازی دارند.

سمیعی در تکمیل صحبت‌هایش گفت: نکته‌ی دوم درباره این‌که ایشان (معاون سازمان وظیفه عمومی ناجا) که سربازان استقلال، آیا ریجستر هستند یا نیستند، اولاً این‌که چه کسی گفته که ایشان مرجع تشخیص است؟ آن ابلاغیه می‌گوید که مرجع تشخیص فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش هستند و آن‌ها هم نظر خود را به صراحت داده‌اند. مرجع جناب آقای زاهدی نیست!

معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره‌ی قانون ۲۸ سال و ۳۰ سال هم توضیح داد: این قانون اگر قرار بود که هر ماه اجرا شود، باید در هر ماه ۱۰-۲۰ نفر از لیگ خارج می‌شدند؛ قانونگذار برای این‌که لیگ محله برو و بیا نشود، گفته است که در دو مقطع یا در پایان فصل یا در پایان ۶ ماه. ای کاش که آقایان می‌گذاشتند ما مناظره کنیم و رودررو صحبت کنیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها