کد خبر : 73582

واگذاری استقلال و پرسپولیس نهایی شد

واگذاری استقلال و پرسپولیس نهایی شد

با افزایش سرمایه ده درصدی دو باشگاه، درج نماد استقلال و پرسپولیس در فرابورس به قطعیت رسید.

به گزارش ورزش سه ، امروز  بعداز ظهر  دو گام دیگر از مراحل واگذاری سرخابی ها برداشته شد تا موضوع پرسروصدای واگذاری استقلال و پرسپولیس آخرین موانع را هم پشت سر بگذارد و همانطور که سازمان خصوصی سازی وعده داده بود این طلسم به مرز شکستن نزدیک بشود.

در جلسه امروز دو موضوع مهم به تصویب رسید؛ ابتدا هیات واگذاری با حضور سه وزیر اقتصاد، دادگستری و ورزش، به اتفاق آراء  سرمایه حدود ده درصدی این دو باشگاه را افزایش داد و سپس نماد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در بازار پایه فرابورس درج شد.

مطابق اطلاعیه پس از این جلسه نماد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس  که نه روز پیش در سازمان بورس ثبت شده بودند، با کد 9312 در گروه فعالیت های ورزشی در بازار پایه و تابلوی نارنجی فرابورس درج شدند. با این مصوبه با درج آگهی پذیره نویسی افزایش سرمایه دو باشگاه از محل صرف سهام با سلب حق تقدم دولت، همه مردم در این مرحله می توانند در روز گشایش نماد دو باشگاه سهامدار این دو باشگاه شوند.

15 اسفند مصادف با سوم شعبان و روز میلاد امام حسین (ع)  برای فوتبال ایران هم تاریخی خواهد بود؛ روزی که گام اول به سوی مشارکت مردم در باشگاهداری برداشته می‌شود.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها