کد خبر : 73540

آقای آجرلو موی من و شما دیگر برای این کارها سفید شده است!

آقای آجرلو موی من و شما دیگر برای این کارها سفید شده است!

مدیر اسبق باشگاه استقلال گفت: ظاهراً آقای آجرلو هنوز متوجه نشده در چه باشگاه بزرگی با چه قدمت و سابقه ای مشغول به کار است که این رفتار دور از انتظار را انجام می دهد.

به گزارش خبرورزشی، حسین فرزامی بازیکن و مدیر اسبق باشگاه استقلال ، پیرامون اتفاقات حاشیه ای پایان نشست هم اندیشی پیشکسوتان استقلال که باعث ناراحتی خبرنگاری با میکروفون قرمز رنگ شده بود اظهاراتی را مطرح کرد.

شما هم در همایش پیشکسوتان استقلال حضور داشتید؟ از رفتار مدیرعامل باشگاه با خانم خبرنگار مطلع شدید؟

بله. من هم آنجا بودم و وقتی به منزل برگشتم متوجه شدم چه اتفاقی در رابطه با یک خبرنگار خانم رخ داده است.

برداشت شما از این اتفاق چیست؟

از ما، یعنی من و آقای آجرلو سن و سالی گذشته است و گاهی باید به این موضوع هم فکر کنیم که برخی رفتارها با مو و ریش سفید، دور از شأن و شخصیت ماست. فردی که در مسند مدیرعاملی باشگاه قرار می‌گیرد باید مناسبات رسمی باشگاه را به گونه‌ای انجام بدهد که همه را جذب کند نه اینکه نیروی دافعه داشته باشد. وقتی خبرنگاری از هر طیف و گروهی مقابل ما می ایستد ما باید قبل از هرچیز خودمان باشیم و بدانیم که خودمان چه هستیم و در چنته چه داریم. آن وقت قطعاً رفتارمان پخته و از روی منطق خواهد بود. این بحث اول است.

بحث دیگرتان چیست؟

اینکه ما نباید به این و آن بهانه بدهیم. میکروفون هایی که دست گزارشگران محترم مختلف جامعه خبری قراردارد به رنگ‌های متفاوتی هستند. مهم حرف مدیرعامل است که از طریق آن میکروفون ها به دیگران منتقل می شود. رنگ میکروفون هیچ نقشی در بازگو کردن اظهارنظرهای یک‌مدیر ندارد. مدیر باید چشمانش را روی هم بگذارد و حرف درست را به خبرنگار بزند. مدیر حکم پدر یک خانواده را دارد و باید چشمش را روی خیلی از مسائل ببندد.

برخی پرسپولیسی ها در این باره گفته اند وقتی رفتار مدیرعامل باشگاه این است چه توقعی از دیگر استقلالی ها می توان داشت! به نظر شما شخصیت جامعه استقلالی با این رفتار آجرلو زیر سوال رفته؟

ابداً! هرگز! اصلاً چنین رفتاری متعلق به خانواده بزرگ استقلال نیست. باشگاهی که نامش فرهنگی - ورزشی است قبل از هر چیز فرهنگ را مد نظر قرار می‌دهد. مدیر باید با گفتمان درست جلو برود. مدیر یعنی کسی که بتواند حرف بزند نه اینکه با دست و پایش کارش را جلو ببرد.

فکر می‌کنید این رفتار چه تاثیری روی مجموعه استقلال خواهد داشت؟

قطعاً برای استقلال خوب نیست. ظاهرا آقای آجرلو هنوز متوجه نشده مدیرعامل چه باشگاه بزرگی شده است. بی دلیل نیست که این باشگاه نزدیک ۸۰ سال قدمت دارد. نگاهی به اسامی مدیران و پیشکسوتان این باشگاه مشخص میکند چه کسانی در این مجموعه حضور داشته اند. البته این وظیفه ما هم هست که به آجرلو درس بدهیم که اگر می‌خواهد مقابل خبرنگاران صحبت کند حرف‌هایی بزند که دو نفر دیگر هم دورش جمع شوند، نه اینکه همه فرار کنند و بروند. آجرلو باید طوری رفتار کند تا قرمزها را هم به سمت رنگ‌آبی بیاورد نه اینکه باعث دلخوری رقیب استقلال شود. ما همیشه در زمین مسابقه جدی‌ترین رقیب پرسپولیس بوده ایم و بالعکس، ولی همیشه در بیرون با هم دوستیم. نباید موجبات دلخوری برای پرسپولیسی ها را به این شکل به وجود بیاوریم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها