کد خبر : 73536

مدیرعامل پرسپولیس، آجرلو را آچمز کرد!

مدیرعامل پرسپولیس، آجرلو را آچمز کرد!

سری قبلی یحیی گل‌محمدی گفته بود از ۱۳ بازیکنی که من می‌خواستم فقط یک نفر را گرفتند و این بار گفته از ۲۰ بازیکنی که من می‌خواستم حتی یک نفر را هم نگرفته‌اند!

به گزارش خبرورزشی، سری قبل درویش که نشان داده حرف زدن را خوب بلد است و قواعد بازی را می‌داند، گفت مشکل اینجاست که یحیی بازیکنان کلیدی تیم های رقیب را می‌خواهد که طبعا آنها هم بازیکنان خوب خود را به ما نمی دهند. درست مثل این می‌ماند که تیمی وحید امیری و مهدی ترابی را از ما بخواهد که طبعاً با جدایی این دو بازیکن خوب مخالفت می کنیم.

در ماجرای حرکت عجیب سردار آجورلو با میکروفون قرمز یک خبرنگار خانم هم شاهد صحبت‌های جالب درویش بودیم. او از هواداران استقلال بابت حرفهای آجورلو عذرخواهی کرد و به نوعی مدیرعامل رقیب را در موقعیت آچمز قرار داد.

درویش گفت حرفهای مدیرعامل استقلال را نباید به پای تیم بزرگ استقلال و هواداران این تیم نوشت و من بابت این رفتار ها و صحبت ها از همه عذرخواهی می کنم. همین ادبیات نشان می دهد که درویش برخلاف اکثر مدیرعاملان تیم‌های باشگاهی در ایران قواعد بازی را بلد است و خوب می داند که چه حرفی را بزند و کی حرف بزند. نکته ای که خیلی ها از آن بی بهره اند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها