کد خبر : 73505

الان وقت استعفای مجیدی نیست

الان وقت استعفای مجیدی نیست

پیشکسوت استقلال گفت: شکر خدا این همه بازیکن سابق استقلال در مجموعه وجود دارند که می‌توانند با پادرمیانی و ریش سفیدی مشکل مجیدی و وریا را برطرف کنند.

به گزارش خبرورزشی، فرشاد فلاحت زاده بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره شرایط این تیم در آستانه دیدار مقابل نساجی مازندران، همچنین کمرنگ شدن حضور سردار آجرلو طی روزهای گذشته اظهاراتی را مطرح کرد:

فاصله امتیازی استقلال با پرسپولیس در آستانه دیدارهای هفته بیستم تا چه اندازه به این تیم کمک می‌کند؟

شکر خدا استقلال تا اینجا نتایج خیلی خوبی گرفته که کمتر کسی انتظارش را می‌کشید، چون دور برگشت همیشه سخت تر می‌شود. اما استقلال نباید در باد این ۵ امتیاز بخوابد.

از نساجی چقدر شناخت دارید؟

درباره نساجی باید از سرمربی اش شروع کرد. ساکت الهامی خودش در استقلال کار کرده و به خوبی کار روحی روانی روی نیمکت استقلال را بلد است. استقلالی ها باید خیلی مراقب باشند. فرهاد مجیدی باید خودش و بازیکنانش را نسبت به این مسأله هوشیار کند تا اخراج نشوند. استقلال باید مقابل نساجی سنجیده و با حوصله فوتبال بازی کند. تیم نساجی یک تیم جنگنده است که تلاش می‌کند تمرکز تیمی استقلال را به هم بریزد.

به طور کلی این بازی را چطور پیش بینی می‌کنید؟

یک جنگ فیزیکی است. بازیکنان تیم نساجی فیزیکی بازی می‌کنند و سعی می‌کنند با برخوردهای مداوم در خط میانی توپ را از حریف بگیرند. استقلال باید از تک موقعیت‌هایش به دقت استفاده کند و از این طریق بخت پیروزی اش را افزایش دهد.

غیبت فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری بعد از بازی با فجر این شایعه را به راه انداخت که او قصد داشته به خاطر مسائل مربوط به سربازی یزدانی و مرادمند استعفا کند! به نظر شما طرح موضوع استعفا در این برهه که استقلال بخت زیادی برای قهرمانی دارد درست است؟

فرهاد تا اینجای کار وارد حاشیه نشده و نتایج خوبی هم گرفته. حالا بازیکنانش سرباز بودند که بودند. اگر سرباز هستند باید بروند و یا اگر می‌توانیم آنها را به عنوان ملی‌پوش حفظ کنیم، پس حفظشان کنیم. اتفاق خاصی نیفتاده است. پرسپولیس هم چنین مشکلاتی دارد و در تیم پرسپولیس هم بازیکنانی هستند که مشکوک به خطای خدمت سربازی هستند اما فرهاد باید این مسائل را به هیئت مدیره و مدیرعامل واگذار کند و سعی کند تیمش دچار حاشیه نشود. این بحث را قبول ندارم که مجیدی بخواهد در این زمان استعفا کند. او یک تیم خوب دارد.

الان وقت استعفای مجیدی نیست/ ۲ نفر باید به ماجرای وریا ورود کنند/ مبادا الهامی مجیدی را اخراج کند!

پس چرا در کنفرانس شرکت نکرده است؟

شاید ناراحت بوده و حق هم دارد. هر دو بازیکنی که از او گرفته اند جزو بازیکنان توانمند استقلال محسوب می‌شدند. شاید تصور کرده اگر بیاید ممکن است حرفی بزند که بعدا پشیمان شود. چون آرامش نداشته نخواسته خودش و تیمش را وارد این مسائل کند. اما بحث استعفا در این شرایط اصلا درست نیست.

چرا آجرلو در این قبیل مسائل ورود نکرده؟ هم موضوع اختلاف بین مجیدی و غفوری و هم بحث سربازی ها؟

بحث اخراج کاپیتان تیم جزو اختیارات سرمربی است و مجیدی اختیار تام دارد و آجرلو به خاطر همین ورود نکرده. وقتی هم که تیم نتیجه می‌گیرد تمام مشکلات پوشش داده می‌شود. در چنین شرایطی نبودن سربازها، نبودن غفوری و یا سکوت آجرلو به چشم نمی‌آید اما وقتی تیم نتیجه نگیرد همه اینها می‌توانند دلایلی برای نتیجه نگرفتن تیم تلقی شوند.

چه کسی باید مشکلات را برطرف کند؟

به نظرم آقای مومنی که خودش در هیئت مدیره حضور دارد و از پیشکسوتان استقلال است به همراه پرویز مظلومی‌یا آرش برهانی، خسرو حیدری و دیگر بچه‌های استقلالی که در بدنه باشگاه حضور دارند می‌توانند مشکل بین مجیدی و غفوری را حل کنند. به هر حال وریا کاپیتان این تیم بوده و در روزهای سخت که حتی مربی نداشته این تیم را جمع و جور کرده و باید درباره اش تصمیم بهتری گرفته شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها