کد خبر : 73499

اگر به خودم شک داشتم هرگز پرسپولیسی نمی‌شدم

اگر به خودم شک داشتم هرگز پرسپولیسی نمی‌شدم

حامد پاکدل مهاجم گلزن این روزهای پرسپولیس می‌گوید: گلی که به گل‌گهر زدم کاملا سالم بود و نمی‌دانم چرا این قدر در موردش بحث و صحبت می‌شود.

به گزارش خبرورزشی، حامد پاکدل شروع فوق العاده‌ای در نیم فصل دوم لیگ برتر داشته و توانسته است در ۳ بازی پی درپی برای پرسپولیس گلزنی کند. آخرین گل این مهاجم سخت کوش لرستانی به گل گهرسیرجان اما جنجالی و سوژه محافل فوتبالی شد.

مربیان، بازیکنان و دست اندرکاران تیم گل گهر سیرجان معتقد هستند حامد پاکدل با دست به آنها گل زده اما یحیی گل محمدی نظر دیگری داشته و طبق قوانین جدید آن را کاملا سالم می‌داند.

شاید دراین میان بهترین کسی که بتواند در این رابطه توضیح بدهید حامد پاکدل باشد.

۳ بازی و ۳ گل متوالی! فکرش را می‌کردی در شروع نیم فصل دوم این طور توفانی بازی کنی؟

این نظر لطف شما و هواداران پرسپولیس بوده است. گلزنی در بازی تیم پرسپولیس لذت بخش است اما مهم تر از آن کمک به تیم است. امیدوارم توانسته باشم به تیم خودم کمک کنم.

جواب سؤال ما را ندادی؟

بله، اگر درمورد خودم شک داشتم که اصلا به پرسپولیس نمی‌آمدم. در نیم فصل اول هم شروع خوبی داشتم اما مصدومیت، بدشانسی و مسائل دیگر اجازه نداد به هدف خودم برسم. درحال حاضر هم باید قدردان زحمات مربیان و همبازیانم در پرسپولیس باشم. من بسیار خوشحالم که عضوی از این تیم قهرمان و متحد هستم.

البته گلی که به گل گهر سیرجان زدی سوژه محافل فوتبالی شد. برخی آن را مارادونایی خواندند و برخی هم مردود اما یحیی گل محمدی این گل را کاملا سالم دانست؟

حق با آقا یحیی است. به هرحال این مسائل مطرح و بعضی‌ها هم الکی شلوغش می‌کنند ولی توپ اول به سر و بعد کتف من خورد. برخورد توپ به کتف اصلا هند محسوب نمی‌شود. گلی که زدم کاملا سالم بود و نمی‌دانم چرا این قدر در موردش بحث و صحبت می‌شود.

قبل از گل هم یک فرصت خوب گلزنی داشتی.

به هر صورت فوتبال همین است. قرار نیست همه توپ‌ها گل شود و گاهی هم این طور می‌شود. خیلی دوست داشتم برنده این دیدار می‌شدیم اما بازی واقعا سنگینی بود. تیم گل گهر سیرجان هم تیم پرمهره و خوبی است که اگر اشتباه نکنم درخانه فقط یک شکست را تجربه کرده است.

پاس گل تو را رامین رضاییان داد. در مورد این بازیکن تازه وارد پرسپولیس هم صحبت می‌کنی؟

آقا رامین یک بازیکن سطح ملی و کاردرست است. ارسال‌های او مشهور است و خوشحالم به جمع ما ملحق شده است. پرسپولیس بازیکنان با تجربه و خوبی دارد که همگی مبارز و قهرمان هستند. خوشحالم در کنار چنین همبازیانی بازی می‌کنم و امیدوارم در پایان فصل جام قهرمانی را به اتفاق بالای سر ببریم.

فاصله شما با استقلال به ۵ امتیاز رسید. این فاصله زیاد نیست؟

نتایج تیم‌های دیگر ذهن ما را مشغول نمی‌کند. ما در پرسپولیس فقط روی بازی‌های خودمان تمرکز کرده و می‌دانیم هنوز هفته‌های زیادی باقی مانده است. ۱۱ هفته دیگر باقی مانده و هر تیمی‌بتواند موفق تر و کم اشتباه تر ظاهر شود قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

این هفته هم باید برابر مس رفسنجان بازی کنید. این دیدار را چطور می‌بینی؟

همه بازی‌ها سخت و دشوار است. مس رفسنجان هم نشان داده تیم سخت کوشی است که فوتبال بازی می‌کند و دنبال ضد فوتبال نیست اما پرسپولیس محکوم به برد است و با تلاش و کوشش فراوان به دنبال ۳ امتیاز بازی خانگی هستیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها