کد خبر : 73477

شهاب زاهدی گزینه غیرممکن برای پرسپولیس

شهاب زاهدی گزینه غیرممکن برای پرسپولیس

در تابستان همین امسال و قبل از شروع فصل تازه لیگ برتر، کادر فنی پرسپولیس روی جذب شهاب زاهدی مهاجم موفق شاغل در فوتبال اوکراین نظر داشتند اما به خاطر رقم بالای رضایتنامه این بازیکن که حدود 500 هزار یورو بود این انتقال ممکن نشد.

به گزارش ایران ورزشی، از آن روز به بعد در هر مقطع نقل و انتقالاتی صحبت‌هایی از بازگشت شهاب زاهدی به پرسپولیس می‌شود. بازیکنی که به‌عنوان مهره‌ای جوان در تیم حمید درخشان (لیگ چهاردهم) حتی به نیمکت ذخیره‌ها نمی‌رسید و جزو اسکواد اصلی آن زمان تیم نبود اما بعدتر با انتقال به فوتبال ایسلند و بعد اوکراین دیده شده و حتی به تیم ملی هم رسید.

حالا و با شروع جنگ در اوکراین از روز پنجشنبه اخبار و شایعاتی درباره امکان فسخ قرارداد این بازیکن با باشگاه اوکراینی‌اش به گوش می‌رسد و گفته شده چون در اوکراین جنگ شروع شده شهاب می‌تواند قراردادش را فسخ کند و به ایران بیاید. به دنبال بالا گرفتن این شایعات، کادر فنی پرسپولیس هم از باشگاه خوستند شرایط را بررسی کنند و ببینند آیا شرایط عملی شدن این انتقال فراهم است یا خیر اما ظاهراً بحث بازگشت شهاب زاهدی به پرسپولیس حداقل در این مقطع نشدنی است.

طبق قانون نقل و انتقالاتی سازمان لیگ خودمان اگر بازیکنی در هر باشگاهی از جهان قبل از پایان بازه نقل و انتقالات زمستاتی لیگ برتر خودمان قراردادش را فسخ نکرده باشد نمی‌تواند با تیمی از فوتبال ایران قرارداد ببندد و از اساس این انتقال نشدنی است.

ظاهرا شهاب زاهدی هم اصلاً دوست ندارد در این باره صحبت کند و به مدیر برنامه‌هایش هم گفته این ماجرا را دنبال نکند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها