کد خبر : 73471

کل استقلال به اندازه وحید امیری بازی ملی ندارد

کل استقلال به اندازه وحید امیری بازی ملی ندارد

ضیا عربشاهی پیشکسوت تیم پرسپولیس می‌گوید: تعداد بازی ملی کل تیم استقلال به اندازه وحید امیری نیست.

به گزارش خبرورزشی، بهزاد نوشادی مربی بدنساز استقلال پس از پیروزی مقابل فجرسپاسی شیراز مصاحبه کرد و گفت: وحید مرادی چگونه معافیت پزشکی گرفته است؟ حالا ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با خبرورزشی به این اظهارات واکنش نشان داده است.

اظهارات ضیا عربشاهی هافبک اسبق تیم ملی و پرسپولیس با خبرورزشی را در زیر بخوانید.

می‌خواستیم نظر شما را درخصوص بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان بپرسیم؟

بازی سنگینی بود که می‌توانستیم برنده شویم اما روی یک اشتباه به تساوی رسیدیم. پرسپولیس می‌تواند در دیدارهای آینده با پیروزی‌های متوالی جبران مافات کند اما اینجا می‌خواهم به موضوع دیگری هم اشاره کنم.

بفرمایید؟

مربی بدنساز استقلال صحبت‌هایی را مطرح کرده که عجیب و غریب است. او در این حد و اندازه‌ها نیست که در مورد وحید امیری صحبت کند. بهتر است این آقا درباره اردوی امارات و حواشی دبی حرف بزند که خیلی هم شیرین و تعریفی است!

اما تنها او نبوده و برخی بازیکنان استقلال هم نسبت به این موضوع و سرباز شدن یزدانی و مرادمند معترض شدند؟

من می‌گویم تعداد بازی ملی کل تیم استقلال به اندازه وحید امیری نیست. این آقایان چه کسی را با دو بازیکن خود مقایسه می‌کنند که اصلا در حد وحید امیری نیستند.

اما به هرحال برای بازی‌های تیم ملی هر دو ریجستر شده اند؟

سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند شاید برای سرمربی خود خوب باشند اما درحد تیم ملی نیستند. حالا این حرف‌ها به کنار چرا این دو نباید به خدمت سربازی بروند؟ اگر اینها بروند سربازی حق استقلال ضایع شده است؟!

به هر شکل استقلالی‌ها معتقدند الان زمان مناسبی برای سرباز شدن دو بازیکن فیکس آنها نیست و بهتر بود تا پایان فصل این موضوع تمدید می‌شد؟

مگر خون استقلالی‌ها رنگین تر است؟ قانون برای همه یکی است و اتفاقا سازمان نظام وظیفه عمومی با انتشار آن بیانیه کار درستی کرد. همه باید جلوی قانون سر تعظیم فرود بیاورند. نکند این آقایان فکر می‌کنند یزدانی و مرادمند سرباز قهرمان هستند؟!

همان بحث تیم ملی در جریان است. از طرف دیگر فرصت پیوستن این دو به تیم‌های نظامی‌لیگ برتری یعنی فجر سپاسی به پایان رسیده و در صورت عدم تمدید معرفی آنها به سازمان نظام وظیفه باید در لیگ دسته اول بازی کنند؟

سئوال اینجاست که چرا زودتر به فکر نیفتادند؟ سازمان نظام وظیفه که خیلی روشن گفته بود باید این دو تا اول اسفندماه خودشان را معرفی کنند. پس چرا نرفتند؟ همه این مسائل به خاطر مدیریت آقای X در استقلال است. دوستان تصور می‌کردند می‌توانند قانون را دور بزنند اما نتوانستند و حالا مظلوم نمایی می‌کنند.

استقلال در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر است. فاصله ۵ امتیازی هم با پرسپولیس ایجاد کرده و از دست دادن دو مدافع فیکس این تیم می‌تواند دردسرساز شود. نمی‌شود؟

ما هم درگذشته امید عالیشاه و احمد نوراللهی را در اوج به خاطر سربازی به تراکتور دادیم. آن زمان چرا کسی صدایش درنیامد؟ از طرفی مگر اسم احمد زنده روح‌هافبک گل گهر سیرجان برای تیم ملی رجیستر نشده بود؟ چرا زنده روح مجبور شد به سربازی برود؟ قانون باید برای همه یکسان باشد.

به عنوان سئوال آخر فکر می‌کنید این فاصله ۵ امتیازی با استقلال قابل جبران باشد؟

استقلال بازی‌های آسانی را در شروع نیم فصل دوم داشت اما در ادامه معلوم می‌شود چند مرده حلاج هستند! ما یک بازی مستقیم هم با استقلال داریم که ۶ امتیازی است. مطمئن باشید پرسپولیس به زودی صدرنشین جدول شده و در پایان فصل برای ششمین سال متوالی قهرمان لیگ برتر خواهد شد. این فرافکنی‌ها هم تأثیری روی تیم ما نخواهد گذاشت.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها