کد خبر : 73400

پاسخ درباره وضعیت سربازی رامین رضاییان

پاسخ درباره وضعیت سربازی رامین رضاییان

پس از وحید امیری حالا نوبت رامین رضاییان شد که استقلالی ها مدعی شوند سرباز است و باید از پرسپولیس به تیم‌های نظامی برود.

به گزارش خبرورزشی،  به تازگی غلامرضا فتح آبادی پیشکسوت استقلال و پرسپولیس که زمانی مربی رامین رضاییان بوده گفته است: «از شما می‌پرسم رضاییان کجا سربازی رفته است؟ صباباتری زمانی که تهران بود یک تیم نظامی به‌شمار می‌رفت نه صبای قم و رامین هم در صبای قم درحالی بازی می‌کرد که من خودم مربی این تیم بودم و این بازیکن هم در دفاع راست برای ما بازی می‌کرد. بنابراین اگر کسی ورود کند رضاییان هم باید جواب بدهد و من فکر می‌کنم اگر افشاگری‌ها ادامه داشته باشد مطمئنا تبعات آن دامن همه تیم‌ها را گرفته و همین قصه رضاییان یا وحید امیری پیش می‌آید.»

این مصاحبه در فضای مجازی چرخید تا بار دیگر سوژه سرباز بودن یک فوتبالیست مشهور دیگر مطرح شود. استقلالی‌ها به شدت به این موضوع اعتراض کرده و مدعی شدن اند رامین رضاییان خدمت سربازی نرفته است.

در همین ارتباط شنیدیم او با استفاده از قانون  «تک پسری» توانسته است معافیت بگیرد. رامین رضاییان در یک خانواده 4 نفره بزرگ شده است. خانواده ای که شامل پدرش، مادر و خواهر بزرگ تر اوست.

معافیت کفالت تک فرزندی شامل حال افرادی خواهد شد که تک فرزند پسر خانواده باشند؛ یعنی واضح تر اینکه این افراد فقط برادر نداشته باشند. خواهر داشتن هیچ تاثیری در روند پرونده معافیت کفالت تک پسری نخواهد داشت.

رامین رضاییان نیز با استفاده از همین قانون توانسته است معافیت گرفته و به صورت قانونی سربازی نرود. معافیت تک پسری نیز مانند دیگر معافیت‌ها در زمان صلح اعتبار دارد. بر روی کارت مشمولین این جمله به طور واضح قید شده است که معافیت دائم فقط در زمان صلح معتبر است.

همچنین بد نیست اضافه کنیم مصطفی لشگری مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مورد ادعای استقلالی‌ها در خصوص سرباز بودن وحید امیری نیز گفته است: «وحید امیری معاف شده است. مگر می‌شود کارت معافیت یا پایان‌خدمت یا مدرک مربوط به تحصیلات نداشته باشد و سازمان لیگ این مدارک را ندیده باشد و از ما نگرفته باشد و برای این بازیکن چندین سال کارت بازی صادر کند؟! سازمان لیگ زمانی کارت بازی صادر می‌کند که یا بازیکن در حال تحصیل باشد یا مساله خدمتش کاملا روشن شده باشد. از هر باشگاهی این مدارک را برای هر بازیکن می‌خواهند و باشگاه هم موظف است آنها را ارائه کند. با اطمینان می‌گویم امیری مشکلی از بابت خدمت ندارد و سازمان لیگ همه مدارک او را رویت کرده است.»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها