کد خبر : 73373

پرسپولیس برای ستاره خودش شرط گذاشت

پرسپولیس برای ستاره خودش شرط گذاشت

رضا اسدی این فصل گران ترین بازیکن پرسپولیس بود اما او به یک شرط می تواند در این تیم ماندگار شود.

به گزارش خبرورزشی، رضا اسدی که در رقابت با استقلال به پیراهن پرسپولیس رسید قراردادی به ارزش ۱۱ میلیارد تومان با سرخ‌ها امضا کرده که البته با آپشن‌های در نظر گرفته شده شاید دریافتی او به بالای این رقم هم برسد! این رقم عجیب در حالی برای این بازیکن ثبت شده که او به دلیل بازی‌های ضعیف، در برخی از بازی‌ها حتی در ترکیب پرسپولیس حضور نداشت و از روی نیمکت بازی تیمش را تماشا می‌کرد.

با این وجود او توانست در آخرین دیدار پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک گل دوم تیمش را به ثمر رسانده و پس از آن شادی عجیبی انجام داد؛ نشان دادن «هیس» به منتقدان!

قرارداد این هافبک دفاعی بلند قامت با پرسپولیس در پایان فصل جاری به اتمام می رسد اما رضا اسدی در اولویت تمدیدی های یحیی گل محمدی نیست! سرمربی پرسپولیس که در تابستان گذشته اصرار فراوانی به خرید رضا اسدی داشت حالا متوجه شده است این بازیکن آن هافبک دفاعی رؤیایی مد نظرش نبوده است.

برهمین اساس به باشگاه اعلام کرده که اولویت با تمدید قرارداد میلاد سرلک ملی پوش است. در این راستا شنیدیم رضا اسدی هم اگر می خواهد سال آینده در پرسپولیس بماند یا قراردادش تمدید شود باید حداقل ۵۰ درصد از قرارداد فعلی اش کم کند!

گفته می شود مدیریت باشگاه پرسپولیس حتی مایل نیست نصف رقم قرارداد فعلی را به رضا اسدی بپردازد اما اگر او بتواند در هفته های باقی مانده در ترکیب پرسپولیس درخشیده و جبران مافات کند قراردادش تمدید خواهد شد.

 البته شنیده می شود رضا اسدی از همین الان با پیشنهاد دو تیم صنعتی مواجه شده که حاضرند مبلغ قرارداد این فصل او  را در سال آینده پرداخت کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها