کد خبر : 73368

آژیر قرمز در استقلال | لشکر آبی بی دفاع

آژیر قرمز در استقلال | لشکر آبی بی دفاع

در آستانه بازی استقلال و فجر سپاسی، فرهاد مجیدی به دنبال پیدا کردن راه حلی برای آرایش خط دفاعی تیمش در دیدار فرداست.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که استقلالی‌ها امیدوار بودند بتوانند در ادامه لیگ از سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند در ترکیبشان استفاده کنند اما ابهاماتی که در بحث سربازی این دو بازیکن وجود دارد باعث شده که آنها تا مشخص شدن وضعیتشان، امکان بازی برای استقلال را نداشته باشند.

ساعتی پیش، فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری قبل از بازی با فجر اعلام کرد که یزدانی و مرادمند امکان همراهی استقلال را ندارند ضمن آنکه محمد دانشگر هم مصدوم است و نمی‌تواند جلوی فجر به میدان برود. غیبت هر سه مدافع اصلی استقلال در بازی فردا، کار مجیدی برای چینش نفراتش جلوی فجر را بسیار سخت خواهد کرد. تنها چیزی که می‌توان با اطمینان در موردش نوشت، بازگشت روزبه چشمی به خط دفاعی است منتهی هنوز معلوم نیست کدام بازیکنان کنار او بازی خواهند کرد. اگرچه عارف غلامی شرایط بازی را بدست آورده اما خیلی بعید است که کادر فنی استقلال بخواهد ریسک کند و او را از ابتدا به میدان بفرستد.

به نظر می‌رسد مجیدی یکی از هافبکهای دفاعی‌اش را به قلب خط دفاع منتقل کند و احتمالا با تغییر سیستم و استفاده از 4 دفاع، از جعفر سلمانی و صالح حردانی به عنوان مدافعان کناری تیمش استفاده خواهد کرد. البته استقلالی ها امیدوارند که تا فردا بتوانند مجوز بازی یزدانی ومرادمند را بگیرند چرا که وریا غفوری را به دلایل انضباطی در اختیار ندارند، ابوالفضل جلالی هم سرما خورده و شرایط دانشگر هم طوری نیست که به بازی فردا برسد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها