کد خبر : 73328

جنگ وریا و فرهاد مجیدی علنی شد

جنگ وریا و فرهاد مجیدی علنی شد

وریا غفوری کاپیتان استقلال اختلافش با فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌پوشان را علنی کرد.

به گزارش خبرورزشی - تمرین امروز استقلال در شرایطی برگزار شد که وریاغفوری در جریان تمرین تاکتیکی با ناراحتی زمین را ترک کرد. وی در جریان تمرین تاکتیکی کاور را به زمین زد و راهی رختکن شد. فرهاد مجیدی هم بعد از این اتفاق کاپیتان تیمش را در اختیار باشگاه قرار داد.

در همین رابطه غفوری نسبت به اخراجش واکنش نشان داد و گفت: چند وقتی بود که انگشت پایم درد می‌کرد و وقتی در تمرین امروز به پایم ضربه خورد، یک لحظه عصبانی شدم و کاورم را گوشه‌ای انداختم و چون از درد عصبی بودم به بطری آب معدنی هم لگد زدم. من اصلاً بی‌نظمی نکردم و این اتفاق هیچ ارتباطی به مسائل فنی و اینکه می‌گویند من به تاکتیکهای تیم و نوع تمرینات معترض هستم، ندارد. موفقیت استقلال برای من از همه چیز مهمتر است اما انگار عده‌ای هول بودند که هر چه زودتر مرا در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار بدهند و هنوز تمرین تمام نشده بود که خبر ناراحتی سرمربی تیم از من منتشر شد. الان در مورد یکسری موارد صحبت نمی‌کنم اما اگر لازم باشد، حرفهایی برای گفتن دارم.

بعد از دقایقی هم وریا که به شدت عصبانی و ناراحت بود، اقدام به آنفالو کردن فرهاد مجیدی کرد تا ناراحتی اش را از تصمیم سرمربی استقلال علنی کند.

عکس| اقدام فوری کاپیتان استقلال علیه مجیدی در فضای مجازی/ اختلاف وریا و فرهاد علنی شد

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها