کد خبر : 73306

لینک شدن 3 گزینه جدید به پرسپولیس / کادر فنی همچنان مردد برای انتخاب از روی فیلم

لینک شدن 3 گزینه جدید به پرسپولیس / کادر فنی همچنان مردد برای انتخاب از روی فیلم

کاسیانو مهاجم 32 ساله برزیلی - پرتغالی بود که قرار بود پیراهن پرسپولیس را به تن کند. او از باشگاه ویزلای پرتغال در مسیر حضور در جمع سرخپوشان تهرانی قرار داشت اما باشگاهش به ناگاه رقم رضایتنامه او را از 200 هزار دلار به 500 هزار دلار رساند و این انتقال میسر نشد.

به گزارش ایران ورزشی، ژوزف درمیچ مهاجم 23 ساله با سابقه حضور در تیم ملی سوئیس دیگر گزینه مد نظر پرسپولیس بود که در نهایت در تیم ریه‌کا کرواسی ماندنی شد.

نفر سوم ژوائو سیلوا مهاجم 31 ساله پرتغالی شاغل در سوپر لیگ چین بود که باید برای تست می‌آمد اما در مسیر تهران از این سفر باز ماند چرا که گفته شد اصلاً شرایط حضور در لیگ برتر ایران را ندارد.

حالا صحبت از گزینه‌های دیگر برای حضور در خط حمله پرسپولیس مطرح است. پاتریک فرایدی با سابقه بازی در سوپرلیگ ترکیه و لیگ عربستان و به ثمر رساندن 11 گل در 17 بازی برای الاهلی قطر یکی از آنهاست. اوروش دیریچ مهاجم ۱۹۶ سانتیمتری صربستانی که در ۲۶ بازی کی لیگ کره جنوبی ۶ گل به ثمر رسانده و قراردادش با سوون سامسونگ کره را فسخ کرده گزینه دیگر است. امیر کوجوویچ اهل مونته‌نگرو با سابقه بازی در بوندس‌لیگای ۲ هم نفر سوم است که چیز زیادی از او در دسترس نیست.

با این حال و با وجود مطرح شدن این اسامی جدید مدیران باشگاه پرسپولیس تاکنون هیچ مذاکره‌ای در مورد جذب هیچ یک از این سه بازیکن انجام نداده‌اند و پس از منتفی شدن حضور سیلوا در تهران با هیچ بازیکنی وارد مذاکره نشده‌اند چرا که کادر فنی پرسپولیس اصلاً به جذب مهاجم آزاد که از شرایط بدنی و کیفیت فنی‌اش در این مقطع از فصل اطمینان ندارد راغب نیست و مشخص نیست این گزینه‌ها چطور و چگونه به باشگاه پرسپولیس معرفی می‌شوند و نام و نشان‌شان به رسانه‌ها می‌رسد؟

در واقع به نظر می‌رسد با توجه به علاقه‌مندی هواداران به این که بالاخره باید یک مهاجم خارجی به پرسپولیس بیاید واسطه‌ها و ایجنت‌های بازیکن مدام فیلم‌هایی از گزینه‌های در دسترس را به باشگاه می‌دهند و باشگاه هم این فیلم‌ها را در اختیار کادر فنی قرار می‌دهد. یحیی هم با اینکه خودش می‌داند در این مقطع جذب بازیکن خارجی آزاد اصلاً عقلانی نیست از دستیارانش می‌خواهد این فیلم‌ها را ببینند تا شاید بازیکنی به درد بخور از دل این فیلم‌های متعدد بیرون بیاید اما واقعیت اینکه تا الان غیر از کاسیانو هیچ بازیکن دیگری مورد تأیید کادر فنی پرسپولیس قرار نگرفته است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها