کد خبر : 73305

ستاره خارجی استقلال از حالا در رادار تیم های عربی برای آخر فصل

ستاره خارجی استقلال از حالا در رادار تیم های عربی برای آخر فصل

یکی از مهم‌ترین انگیزه‌های بازیکنان خارجی که به استقلال و پرسپولیس می‌پیوندند، درخشش در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و رفتن به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس است.

به گزارش ایران ورزشی، شیوه‌ای که طی سالیان اخیر بارها اجرا شده و علاوه بر فوتبالیست‌های خارجی، تعدادی از بازیکنان خودمان که عضو یکی از این دو تیم بوده‌اند نیز با استفاده از ویترین مسابقات آسیایی راهی شیخ‌نشین‌ها شده‌اند.

کوین یامگا هم قطعاً در حالی به استقلال پیوست که می‌خواست از همین موقعیت استفاده کند و اگر شرایط فراهم شود، مانند تیام و دیاباته به کشورهای عربی برود ولی فاجعه حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا تمام رشته‌های این بازیکن اروپایی را پنبه کرد.

البته یامگا با توجه به تربیت شدن در فوتبال حرفه‌ای، انگیزه خود را از دست نداده و همچنان یکی از مؤثرترین بازیکنان استقلال محسوب می‌شود. اتفاقاً از اطراف این تیم خبر می‌رسد که چند واسطه که برای تیم‌های اماراتی و قطری بازیکن می‌برند، به طور جدی این بازیکن فرانسوی را زیر نظر دارند و شاید تابستان امسال اتفاقات ویژه‌ای در مورد این بازیکن رخ بدهد. قطعاً دستمزد تیم‌های عربی می‌تواند کوین یامگا را وسوسه کند چون پول مهم‌ترین دلیل حضور او در فوتبال آسیا محسوب می‌شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها