کد خبر : 73267

توصیه طلایی یحیی به بازیکن کار کرد!

توصیه طلایی یحیی به بازیکن کار کرد!

رضا اسدی هافبک سرخ‌ها با توصیه یحیی احتمالاً روزهای بهتری در انتظارش خواهد بود.

به گزارش خبرورزشی، آنچه بیش از هر چیز پس از گل دقیقه پایانی رضا اسدی به چشم آمد، شادی خاص این هافبک دفاعی گرانقیمت بود.

بعد از جدایی احمد نوراللهی از پرسپولیس و آمدن رضا اسدی، خیلی‌ها از رضا به عنوان جانشین بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر یاد کردند. پوشیدن پیراهن شماره ۸ پرسپولیس هم فشار را روی اسدی بیشتر کرد و هواداران پرسپولیس انتظارات زیادی از هافبک جدید تیمشان داشتند. او با اصرار یحیی گل محمدی، با سروصدای فراوان و به عنوان گران ترین خرید تابستانی پرسپولیس، پیراهن قرمز این تیم را پوشید.

شاید یکی از بدترین بازی‌های رضا اسدی برابر آلومینیوم در دیدار رفت در شهر اراک بود. بعد از باخت به آلومینیوم در اراک ، عده ای از هواداران پرسپولیس در فضای مجازی شروع به فحاشی علیه رضا اسدی کردند. آنقدر حجم حرف‌های زشت زیاد بود که رضا مجبور شد کامنت‌های صفحه خود را ببندد. این درحالی اتفاق افتاد که در آن بازی همه بازیکنان پرسپولیس روز بدی داشتند اما نوک تیز انتقادات به خاطر اصرار گل محمدی برای خرید اسدی به سمت شماره ۸ بود!

در ادامه راه نیز رضا اسدی نتوانست از آن وضعیت خلاص شود و به یک نیمکت نشین مطلق تبدیل شد و در سوپرجام هم نمایش ناامیدکننده‌ای داشت.

کار به جایی رسید که وحید قلیچ پیشکسوت پرسپولیس در مصاحبه ای تند اظهار داشت: «هافبک ۱۱ میلیارد تومانی پرسپولیس آن وسط زمین چه می‌کرد؟!»

اشاره دروازه‌بان اسبق پرسپولیس به رضا اسدی بود. هافبکی که دوران سختی را در پرسپولیس پشت سرگذاشته است اما شاید همه بغض فروخورده اش را پس از گلزنی مقابل همان آلومینیوم اراک (!) شکست.

رضا اسدی درحالی از دقیقه ۸۵ وارد زمین شد که شنیدیم چند روز پیش یحیی گل محمدی توصیه جالب و کارسازی به او داشته است: «فضای مجازی و حرف‌های منتقدان را فراموش کن و تمرکزت را فقط روی بازی خودت بگذار. مطمئن هستم موفق خواهی شد.»

سرمربی پرسپولیس می‌دانست فضای مجازی و انتقادات هواداران پرسپولیس در اینستاگرام چقدر شاگردش را تحت فشار گذاشته است پس توصیه ای کلیدی به او کرد. توصیه ای که کارساز واقع شد و کمک کرد رضا اسدی در دقیقه ۹۴ با شوتی دقیق و سرکش گل دوم تیمش را بزند. حالا سرخ‌ها امیدوارند هافبک تیم شان در ادامه فصل به ترکیب اصلی بازگردد ونمایش بهتری داشته باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها