کد خبر : 73264

گزینه جدید یحیی نیامده رفت!

گزینه جدید یحیی نیامده رفت!

دقایقی پیش خبری در رسانه‌ها منتشر شد که حضور مهاجم خارجی در پرسپولیس منتفی شده است.

به گزارش خبرورزشی، از صبح امروز برخی رسانه‌ها از حضور بازیکنی به نام الکساندر گدس مهاجم ۲۸ ساله پرتغالی در تیم پرسپولیس خبر داده بودند اما شنیده‌ها حاکی از آن است که  قرار نبود این بازیکن به ایران بیاید. مهاجم مورد نظر سرخپوشان مهاجم دیگری از کشور پرتغال بوده که البته حضورش در لیگ برتر و تیم پرسپولیس منتفی شد.

با توجه به آیین نامه سازمان لیگ برای جذب بازیکن خارجی، بازیکن مورد نظر قرمزپوشان تهرانی با معیارهای مورد نظر سازمان لیگ یکی نبوده که از جمله آن می‌توان به عدم ملی پوش بودن این بازیکن و همچنین عدم حضور در لیگ‌های معتبر اروپایی در دو سال اخیر نام برد. به همین دلیل حضور این مهاجم در پرسپولیس منتفی شده است. مهاجم تستی مدنظر باشگاه پرسپولیس و گل‌محمدی سرمربی این تیم، ژائو پدرو پریرا داسیلوا نام دارد. این بازیکن پرتغالی ۳۲ سال سن دارد. به دلیل قوانین لیگ برتر، این بازیکن شرایط لازم برای حضور در لیگ ایران را ندارد (به دلیل این‌ که تیم این بازیکن در لیگ چین در رده هشتم جای گرفته و طبق آیین‌نامه باید جز ۶ تیم برتر باشد).

این بازیکن که سال گذشته به لیگ چین و باشگاه هبه رفته بود نتوانست با این تیم در جمع ۶ تیم اول لیگ چین قرار بگیرد و به این ترتیب این بازیکن شرایط حضور در فوتبال ایران را ندارد. نکته عجیب ماجرا اینجاست که باشگاه پرسپولیس و کادرفنی این تیم قبل از اینکه مطالعه ای روی آیین نامه سازمان لیگ در خصوص جذب بازیکن خارجی داشته باشند، اقدام به مذاکره با این بازیکن کردند و حتی برای او بلیط سفر به تهران هم گرفته بودند. همچنین سیلوا که صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس را فالو کرده بود، بلافاصله این صفحه را آنفالو کرد تا پرونده حضور این بازیکن در پرسپولیس بسته شود.

همچنین این ناهماهنگی و عدم اطلاع باشگاه پرسپولیس به قوانین داخلی باعث شد تا این بازیکن از طریق مدیربرنامه‌هایش نارحتی خود را به گوش پرسپولیسی‌ها برساند. با توجه به منتفی شدن حضور این بازیکن در پرسپولیس و البته نیاز مبرم این باشگاه به جذب یک مهاجم، باید دید مدیران پرسپولیس به سراغ سایر گزینه‌های موجود خواهند رفت و یا اینکه کلا خرید مهاجم خارجی توسط پرسپولیسی‌ها منتفی خواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها