کد خبر : 73258

کاری به نتایج استقلال نداریم

کاری به نتایج استقلال نداریم

احسان پهلوان هافبک تکنیکی پرسپولیس می‌گوید این تیم تا آخرین روز دست از تلاش برای قهرمانی برنمی دارد.

به گزارش خبرورزشی، یحیی گل محمدی علاقه زیادی به احسان پهلوان دارد و این بازیکن تکنیکی جزو شاگردان محبوب سرمربی پرسپولیس محسوب می‌شود. احسان قبل از شروع لیگ بیستم به پرسپولیس آمد و خیلی زود به ترکیب اصلی این تیم رسید، با این حال در اوایل  این فصل اکثرا نیمکت نشین  و از شرایط آرمانی به دور بود.

پهلوان که مدتی هم مصدوم بود و چند روزی هم به دلیل ابتلا به کرونا از تمرینات و بازی‌های تیمش دور بود ، در دیدار مقابل نساجی به ترکیب اصلی پرسپولیس بازگشت و در همان بازی موفق شد به وحید امیری پاس گل بدهد. احسان در دیدار مقابل آلومینیوم هم عملکرد خوبی داشت و آنطور که شنیدیم ، کادرفنی پرسپولیس هم از بازی احسان راضی بود. نمایش بسیار خوب پهلوان در این دو بازی اخیر نشان می‌دهد این بازیکن به روزهای خوبش برگشته و یحیی گل محمدی هم می‌تواند در بازی‌های آینده بیشتر روی این بازیکن حساب باز کند.

با پهلوان در خصوص بازی مقابل آلومینیوم و شرایط پرسپولیس در ادامه فصل گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

بازی مقابل آلومینیوم چطور بود؟

خب ما مقابل این تیم در بازی رفت شکست خوردیم و می‌خواستیم هر طور شده آن شکست را جبران کنیم. ضمن اینکه شرایط جدول به گونه ای است که جایی برای از دست دادن امتیاز وجود ندارد. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و باید در این دیدار خانگی به برتری می‌رسیدیم. خداراشکر توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم و همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانیم. آلومینیوم هم نشان داد تیم بسیار خوبی است و نمایش خوبی مقابل ما داشت. با این حال من فکر می‌کنم ما تیم برتر زمین بودیم و نشان دادیم لیاقت کسب ۳ امتیاز را داریم. امیدوارم بتوانیم در ادامه فصل هم همین روند را ادامه دهیم.

رقابت سخت و فشرده ای با استقلال در راه قهرمانی دارید. نظرت چیست؟

واقعیت این است که ما کاری به نتایج سایر تیم‌ها نداریم و فقط راه خودمان را می‌رویم. باید فقط روی بازی‌های خودمان تمرکز کنیم تا بتوانیم روند خوبمان را ادامه دهیم و به صدر جدول برسیم. هنوز بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده و باید سخت کار کنیم تا بتوانیم باز هم قهرمانی را بدست بیاوریم.

به نظرت پرسپولیس امسال هم می‌تواند عنوان قهرمانی را بدست بیاورد؟

ما نشان دادیم که تیم خوبی هستیم و تلاش می‌کنیم به هدفمان که کسب عنوان قهرمانی است ، برسیم. لیاقت  هواداران پرسپولیس فقط قهرمانی است و همه تلاشمان را می‌کنیم تا در پایان فصل آن‌ها را خوشحال کنیم. ما در پرسپولیس یاد گرفتیم که تا روز آخر و تا جاییکه می‌توانیم برای موفقیت و سربلندی پرسپولیس بجنگیم و قطعا امسال هم همینطور خواهد بود و تا لحظه آخز برای گرفتن جام تلاش خواهیم کرد.

در مورد عملکرد خودت هم صحبت کن. بعد از چند وقت دوری در این دو بازی نمایش بسیار خوبی داشتی.

خب در این فصل هم مصدوم شدم و چند هفته قبل هم کرونا گرفتم. کمی‌شرایط برای من سخت شد ولی خوشحالم توانستم این بیماری را پشت سر بگذارم و در خدمت پرسپولیس باشم. اینکه عملکرد خوبی داشتم نظر لطف شماست. امیدوارم بتوانم برای پرسپولیس مفید باشم و هواداران و کادرفنی از من راضی باشند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها