کد خبر : 73256

برای عصبانی نشدن فرهاد مجیدی در نشست خبری راهکار دارم

برای عصبانی نشدن فرهاد مجیدی در نشست خبری راهکار دارم

بازیکن اسبق استقلال گفت: تیمی که ۹۰ دقیقه حریفانش را پرس می‌کند با این بدنسازی و تاکتیک تیمی صحیح، اگر زیبا بازی نمی‌کند چطور در صدر جدول قرار گرفته است؟

به گزارش خبرورزشی، سبو شهبازیان مدافع اسبق تیم استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره دلخوری فرهاد مجیدی از آنهایی که معتقدند استقلال زیبا بازی نمی‌کند اما نتیجه اقتصادی می‌گیرد و در صدر جدول ایستاده اظهاراتی را مطرح کرد.

دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور را دیدید؟

بله! اتفاقا در یک برنامه اینترنتی کارشناس بازی استقلال و تراکتور بودم و به طور دقیق بازی را زیر نظر گرفتم. استقلال ۱۸ هفته است که نباخته و با بهترین نتایج و آمار در صدر جدول است. ولی تعجب می‌کنم که عده‌ای می‌گویند استقلال زیبا بازی نمی‌کند.

شما برداشت دیگری از سبک بازی استقلال دارید؟

قطعاً. اتفاقاً استقلال کاملاً هوشمندانه بازی می‌کند. نمی‌دانم آنهایی که می‌گویند استقلال زیبا بازی نمی‌کند مسابقات این تیم را با چه دیدی نگاه می‌کنند؟ اتفاقات استقلال ۹۰ دقیقه کار پرس را انجام می‌دهد که این نشان می‌دهد در وهله اول بدنسازی این تیم تا چه اندازه عالی است.

بیشتر توضیح می‌دهید؟

من بازی استقلال را کاملاً دقیق آنالیز می‌کردم. هر جا یک بازیکن قرمز تراکتور بود سه استقلالی او را پرس می‌کردند. این نشان می‌دهد بدنسازی استقلال فوق العاده است که تا دقیقه ۹۰ می‌تواند به این خوبی تیم حریف را تحت فشار بگذارد. تیمی‌که می‌خواهد قهرمان شود باید در وهله اول به لحاظ بدنی در اوج باشد. از طرفی هر بازیکنی در هر پستی وظیفه‌اش را کاملاً درست انجام میدهد. هر کسی هم از بیرون به ترکیب اضافه می‌شود به همین شکل.

منظورتان مطهری است؟

نه فقط او بلکه همه درست کار می‌کنند. برای نمونه ژستد در این بازی روز خوبی را پشت‌سر نمی‌گذاشت اما به محض این که مطهری به میدان آمد نوع گردش توپ در یک سوم هجومی‌استقلال را تغییر داد و همین منجر به گلزنی حسین زاده شد. قطعاً هر کسی این حرف‌ها را مطرح می‌کند غیرکارشناسانه حرف میزند. تیم فرهاد مجیدی بهترین آمار را در جدول دارد اما یک عده نشسته اند تا از این طریق استقلال را تحت فشار قرار دهند. در همین بازی با تراکتور پیش از رسیدن به گل، استقلال ۵ کارگروهی خوب انجام داد که در نهایت یکی از آنها منجر به گل شد.

تراکتور را چطور دیدید؟

اتفاقاً یکی از نمونه همین بازی‌ها که کارشناسان آن را نمی‌بینند بازی تیم تراکتور بود. با احترام به تیم خوب تراکتور باید بگویم آنها جز پرتاب اوت دستی توسط بازیکنی که پشتک می‌زد تاکتیک دیگری نداشتند. فقط توپ را پرتاب می‌کردند تا روی هوا به گل برسند. البته آوراژ قدی خوب مدافعان و بازیکنان استقلال هرگز به تراکتور این اجازه را نداد.

به نظر شما فرهاد مجیدی تا کجا باید مقابل چنین انتقاداتی مقاومت کند؟

خوشبختانه فرهاد مجیدی در امتیاز گیری و نتایج تیمش مشخص کرده به مراتب باتجربه‌تر از سال‌های قبل شده و حالا می‌داند باید چه کار کند و قطعاً با این حرف‌ها کاری ندارد. او می‌توانند در مواجهه با چنین سوالاتی بگوید لطفاً سوال بعدی و راحت از کنار این مسئله عبور کند. چون نتایج تیمش بهترین پاسخ برای سوال بی مورد درباره زیبا بازی نکردن استقلال است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها