کد خبر : 73220

پاسخ منفی این بازیکن به پرسپولیس کذب است

پاسخ منفی این بازیکن به پرسپولیس کذب است

پیدا کردن مهاجم ششدانگ و چارچوب شناس که آزاد هم باشد این روزها تبدیل به دغدغه اصلی مربیان و مدیران باشگاه پرسپولیس شده است.

به گزارش خبرورزشی، در چند روز گذشته شایعاتی پیرامون حضور احتمالی رضا قوچان نژاد مهاجم سابق تیم ملی در پرسپولیس به گوش رسید.

ابتدا یکی از نشریات نوشت: این روزها اطرافیان یحیی گل‌محمدی جذب رضا قوچان‌نژاد مهاجم سابق تیم‌ملی ایران را به او پیشنهاد می‌کنند. بازیکن بی‌حاشیه‌ای که در فوتبال هلند و تیم زووله درخشیده و البته این روزها ظاهرا دور از میادین فوتبال است. ابتدا اعلام شد که از فوتبال خداحافظی کرده است، اما خودش تاکید کرد که دوست دارد در لیگ ایران از فوتبال خداحافظی کند و به این صورت برای تیم‌های ایرانی پالس فرستاد. این اولین باری نیست که موضوع سرخ‌پوش شدن قوچان‌نژاد مطرح می‌شود و البته همواره این بازیکن چندان به این پیشنهاد واکنشی جدی از خود بروز نداده است.

در ادامه یکی دیگر از رسانه‌ها خبرداد: ظاهرا باشگاه پرسپولیس هم مطابق خواسته گل‌محمدی با مدیربرنامه رضا قوچان نژاد وارد مذاکره شده است، اما تا اینجای کار این مهاجم به پیشنهاد پرسپولیسی‌ها جواب مثبت نداده است. این بازیکن اعلام کرده که تمایلی به حضور در فوتبال ایران ندارد و نمی‌خواهد به این کشور سفر کند. با این وجود شنیدیم باشگاه پرسپولیس از انتشار ملیت این بازیکن خودداری کرده تا مانع مذاکره دیگر تیم‌ها با او شده و در تلاش است تا نظر مثبت این بازیکن را جهت حضور در پرسپولیس به‌دست بیاورد.

این درحالیست که یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس که تمایلی به افشای نام خودش نداشت به خبرورزشی گفت: رضا قوچان نژاد در گذشته مهاجم خوبی بود اما یکی دو سالی است که خبری از او نیست. مهاجم سابق تیم ملی پا به سن گذاشته و از آمادگی مطلوب قبل دور شده است. بنابراین او اصلا در لیست یحیی گل محمدی نبوده که بخواهد به پیشنهاد بازی در ایران یا پرسپولیس پاسخ منفی بدهد. سرمربی پرسپولیس نیز به دنبال پیدا کردن مهاجم خارجی و آزادی است که بتواند به تیمش کمک کند اما هرگز اسم رضا قوچان نژاد را به باشگاه نداده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها