کد خبر : 73194

استقلال باید 3 تایی می شد

استقلال باید 3 تایی می شد

یکی از سوژه های اخیر لیگ برتر کشورمان درگیری لفظی و رسانه ای فرهاد مجیدی و مهدی تارتار بوده است.

به گزارش خبرورزشی- جمشید شاه محمدی که در تیم بهمن تهران همبازی سرمربیان فعلی استقلال و ذوب آهن اصفهان بوده است حالا حرف های جالبی دراین خصوص دارد؛

* شما در تیم بهمن همبازی مهدی تارتار و فرهاد مجیدی بودید. درست است؟

- بله، البته مهدی تارتار یک سال زودتر از من به بهمن آمده بود و فرهاد هم در تیم های پایه توپ می زد اما به دلیل استعداد بالایش در تمرینات و بازی های بزرگسالان هم حضور داشت.

* می دانید چرا این پرسش را مطرح کردیم؟

- من مصاحبه دو طرف را خواندم و چون هر دو را دوست دارم یک مقدار ناراحت و حتی متأسف شدم.

* چرا؟

- فرهاد مجیدی با این مصاحبه ها برای خودش دشمن تراشی می کند. دیروز علیه سرمربی تیم ملی آن طور حرف زد و حالا مهدی تارتار! او باید حرمت پیشکسوت خود را نگه می داشت.

* البته فرهاد مجیدی بلافاصله از دراگان اسکوچیچ عذرخواهی کرد؟

- این نشان دهنده شهامت اوست. من فرهاد را خیلی دوست دارم ولی متأسفانه کنار دستش به او کمک نمی کنند. من مدیررسانه ای استقلال را نمی شناسم اما می بینم یا می شنوم که برای پرسپولیس شاخ و شانه می کشد. وظیفه این آقا کمک به سرمربی استقلال در نشست های خبری است. چیزی که من می بینم چندان جالب نیست.

* مهدی تارتار گفته بود مالکیت توپ در بازی با استقلال کاملا در اختیار ذوب آهن بوده و همین موضوع به فرهاد مجیدی برخورد تا جمله ژوزه مورینیو در مورد گواردیولا را به کار ببرد؟

- استقلال تیم بزرگی است. من همبازی فرهاد ( مجیدی) بودم و او را دوست دارم. اگر هم حرفی می زنم به خاطر شناختی است که از قدیم از مجیدی دارم. شما به عنوان سرمربی استقلال یا پرسپولیس باید مراقب مصاحبه ها و حرفی که می زنید باشید. تیم فرهاد درحال حاضر صدرنشین لیگ است. انتقاداتی هم می شود که این تیم خوب بازی نمی کند اما می برد. او باید ظرفیت خود را برای شنیدن انتقادات بالاتر ببرد.

* اینکه استقلال خوب بازی نمی کند ولی می برد را شما قبول دارید؟

- من بازی استقلال و ذوب آهن را دیدم. به نظرم ذوب آهن می توانست ۳ گل به استقلال بزند اما درخشش حسینی گلر فرهاد و بی دقتی شاگردان تارتار این اجازه را نداد. با این وجود استقلال برنده شد و شاید بهتر بود سرمربی تیم برنده جور دیگری صحبت می کرد. نه لیگ ما لیگ برتر انگلیس و اسپانیاست و نه مربیان ما مورینیو و گواردیولا! بنابراین بهتر است به جای این جور حرف ها و دشمن تراشی ها حرمت یکدیگر را حفظ کنیم.

* بگذریم! می خواهیم نظر شما را درخصوص پرسپولیس و خرید جدیدش رامین رضاییان بپرسیم؟

- رامین خرید بسیار خوبی است. می تواند با ارسال ها و پاس گل هایش به تیم کمک کند. من شناخت خوبی از او دارم و می دانم خیلی می تواند به پرسپولیس کمک کند. او هم تصمیم خوبی گرفت که به پرسپولیس برگشت و امیدوارم درنیم فصل دوم در  ششمین قهرمانی متوالی این تیم نقش آفرینی کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها