کد خبر : 73191

وضعیت عیسی آل کثیر وابسته به نظر پزشکان

وضعیت عیسی آل کثیر وابسته به نظر پزشکان

یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم اراک گفت: هر بازی که در پیش داریم مهم است و هم اینکه هر چه جلو می‌رویم حساسیت مسابقات بیشتر می‌شود ضمن اینکه گرفتن این 3 امتیازها می‌تواند منجر به قهرمان شود. با تمام سختی‌هایی که داشتیم توانستیم خودمان را در بالای جدول نگه داریم و به عنوان یکی از مدعیان اصلی خودمان را مطرح کنیم.

او افزود:  برای رسیدن به این مرحله زحمات خیلی زیادی کشیده شد ولی این شروع کار است. کار اصلی ما از این پس شروع می‌شود و باید خیلی بیشتر از گذشته، با تمرکز و انرژی بیشتر کار کنیم. ماموریت سختی را در پیش داریم ولی امیدوار هستیم به شاد کردن دل هوادارانمان که انرژی مثبت زیادی به ما دادند و به همین دلیل انگیزه بالایی داریم.تمام سختی‌هایی که تا حالا پشت سر گذاشتیم به خاطر حضور گرم هواداران بوده و از این پس هم با تمام وجود برای آنها می جنگیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: بازی راحتی در پیش نداریم. می‌دانیم تیم آلومینیوم یک تیم خوب در لیگ است و به نظر من این تیم پدیده لیگ است. بازی رفت را ما مقابل همین تیم شکست خوردیم و باید سعی کنیم خیلی بیشتر از بازی گذشته تلاش کنیم و دوندگی داشته باشیم. مقابل حریف فردا نباید اشتباه کنیم، اتفاقی که در بازی رفت هم افتاد نباید تکرار شود. اشتباه تاثیرگذار در این بازی حتی می‌تواند باعث شکست ما شود ولی باید از فرصت‌ها خوب استفاده کنیم و بازی خوبی به نمایش بگذاریم و  در نهایت 3 امتیاز لازم را کسب کنیم.

گل‌محمدی در خصوص عملکرد رضاییان در تمرینات روزهای گذشته گفت: 2-3 تمرینی که طی روزهای گذشته از رضاییان دیدم او شرایط خوبی داشت. خودم حس می‌کردم زیاد آماده نباشد ولی خوشبختانه شرایط بدنی خیلی خوبی دارد. او انگیزه زیادی دارد، قطعا چنین بازیکنی که کیفیت خوبی دارد می‌تواند به ما کمک کند. مطمئنا او فردا می‌تواند خیلی به ما کمک کند.

او در خصوص برگزاری مسابقه در ساعت‌های پایانی عصر و نزدیک به شب گفت: نمی‌دانم دلیل این موضوع چیست که چرا بازی‌ها اینقدر دیر برگزار می‌شود ولی شخصا توجهی به این موضوع ندارم.ما باید برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم که فردا با آمادگی کامل وارد مسابقه شویم.

سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص اینکه از باشگاه درخواست بازیکن خارجی کرده بود عنوان کرد: تلاش زیادی انجام می‌دهیم و  بخش بزرگی از کارمان را گذاشتیم که یک بازیکن خارجی خوب جذب کنیم اما این کار در این مقطع فصل خیلی راحت نیست اما تلاشمان را می‌کنیم یک بازیکن با کیفیت خوب جذب کنیم.

گل‌محمدی در خصوص آخرین وضعیت عیسی آل کثیر گفت: در مورد این بازیکن زیاد صحبت کردیم.باید یک مقدار زمان بگذرد تا ببینیم وضعیت او چگونه است. در واقع خود او و پزشکان تیم باید در این زمینه تصمیم بگیرند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها