کد خبر : 73189

پرسپولیس گربه سیاه خود را شکست می دهد

پرسپولیس گربه سیاه خود را شکست می دهد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آلومینیوم اراک را گربه سیاه پرسپولیس می‌دانند. من فکر می‌کنم همین موضوع باعث افزایش انگیزه این تیم می‌شود. پرسپولیس خیلی بهتر از آلومینیوم بازی می‌کند.

به گزارش مهر، محمد برزگر با اشاره به پیروزی سه بر یک پرسپولیس مقابل نساجی مازندران گفت: برای اولین بار علاوه بر برد پرسپولیس از گلزنی یک بازیکن این تیم خوشحال شدم. حامد پاکدل توانست گلزنی کند که برای مجموعه تیمی پرسپولیس بسیار خوب خواهد بود چون او نیاز به همین گلزنی داشت تا با انگیزه بیشتر و استرس کمتر در ترکیب قرار بگیرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی پیش روی این تیم مقابل آلومینیوم اراک که در دور رفت توانست سرخپوشان را شکست دهد افزود: آلومینیوم اراک را گربه سیاه پرسپولیس می‌دانند. من فکر می‌کنم همین موضوع باعث افزایش انگیزه این تیم می‌شود.

بازیکن چپ پای سابق سرخپوشان ادامه داد: پرسپولیس خیلی بهتر از آلومینیوم بازی می‌کند. استرس در تیمی که پنج فصل متوالی قهرمان شده است معنی ندارد اما آنها خودشان هم باید بتوانند به آگاهی لازم برای بردن در این بازی برسند. تمرکز در هر دیدار نقش اساسی در بردن دارد که کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس نباید از این نکته روحی و روانی مهم غافل شوند.

وی درباره جذب احمد گوهری و رامین رضاییان به عنوان تنها خریدهای زمستانی پرسپولیس تصریح کرد: رامین رضاییان خرید خوبی برای پرسپولیس محسوب می‌شود و می‌تواند کمک ویژه‌ای داشته باشد. او یک بازیکن حرفه‌ای است. احمد گوهری هم می‌تواند جایگزین خوبی برای رادوشوویچ باشد اما حقیقت امر اینجاست که پرسپولیس نیاز به یک مهاجم ویژه هم داشت. در مجموع فکر می‌کنم انرژی رامین رضاییان به کمک پرسپولیس می‌آید و او با رفتار حرفه‌ای می‌تواند بازگشت خوبی داشته باشد.

برزگر درباره رقابت تنگاتنگ پرسپولیس با استقلال تهران خاطرنشان کرد: شک ندارم پرسپولیس در نیم فصل دوم استقلال را پشت سر می‌گذارد. سقف فنی استقلال همین است که می‌بینیم اما پرسپولیس هنوز به اوج خود نزدیک هم نشده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها