کد خبر : 73110

کنایه فنی رشید مظاهری به استقلال پس از اولین بازی برای سپاهان

کنایه فنی رشید مظاهری به استقلال پس از اولین بازی برای سپاهان

رشید مظاهری در دیدار هفته هفدهم لیگ بیست و یکم اولین دیدار خود را با پیراهن استقلال پس یک و نیم فصل پرفراز و نشیب در استقلال پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرآنلاین؛ در دیدارسپاهان برابر نفت مسجد سلیمان رشید مظاهری برای اولین مرتبه در خط دروازه به جای کریستوفر کنت قرار گرفت؛ دروازه بان اتریشی سپاهان که در نیم فصل اول با نمایش هایش نتوانست اعتماد کادر فنی را جلب کند. با این حال نمایش رشید به اندازه ای دلگرم کننده  بود که کادر فنی سپاهان مطمئن باشد حداقل خط دروازه پاشنه آشیل تیم برای ضربه خوردن نخواهد شد.

نکته جالب اما صحبت‌های رشید مظاهری پس از مصاف با نفت مسجد سلیمان و کنایه به دوران حضور در استقلال بود. او در انتهای مسابقه و هنگامی که در حال عبور از راهرو ورزشگاه نقش جهان برای رفتن به رختکن است، با دوربین باشگاه چند ثانیه‌ای هم صحبت می‌‍شود و اینطور حس خود از اولین بازی با پیراهن سپاهان را توصیف می‌کند:« فوق العاده. اصلا خیلی لذت دارد در تیمی بازی می کنید که فوتبال بازی می‎‌کند. پاس پاس... اینکه فوتبال زیبا بازی می کند واقعا آدم لذت می برد. من هدفم این نیست که تیم دیگری را زیر سوال ببرم ولی امروز من واقعا پس از چند سال از فوتبالی که بازی کردم، لذت بردم. امیدوارم بتوانیم با همین بروند ادامه بدهیم و کارهای بزرگی را انجام دهیم.»

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها