کد خبر : 73022

خرید جدید استقلال دلبری کرد

عزیزبک آمانوف هافبک تهاجمی ۲۴ ساله تیم استقلال خیلی زودتر از آنچه توقع می‌رفت با هم تیمی‌هایش در تیم جدیدش دوست شد.

به گزارش خبرورزشی، تمرین روز جمعه هفته گذشته استقلال پذیرای یک میهمان تازه وارد خارجی به نام عزیزبک آمانوف بود. هافبک تهاجمی ۲۴ ساله ای که به گفته اعضای تیم استقلال به شدت اجتماعی، مهربان و زود جوش بوده است.

در صحبتی که با مدیر تیم استقلال در همین ارتباط داشتیم مشخص شد آمانوف توانسته در همان جلسه اول حضورش در جمع آبی پوشان، خودش را در دل کادرفنی و هم‌تیمی‌هایش جا کند.

سرپرست تیم استقلال در این باره خبرورزشی گفت: «اعضای تیم به خوبی پذیرای آمانوف بودند و در تمرین اولش شرایطی برای او ایجاد شد که به هیچ عنوان در جمع بازیکنان احساس غریبگی نمی‌کرد».

بیژن طاهری در این باره که آمانوف فارسی بلد است یا نه گفت: «فکر نمی‌کنم زبان فارسی را بداند. چون اصلاً فارسی حرف نمی‌زد، ولی تعدادی از بازیکنان تیم توانستند با او ارتباط برقرار کنند».

از سرپرست تیم استقلال سوال کردیم آیا این بازیکن به زبان انگلیسی تسلط دارد که گفت: «انگلیسی حرف نمی‌زند ولی ظاهراً به زبان ترکی آشناست و با توجه به اینکه نصف بازیکنان تیم ما به زبان آذری مسلط هستند خیلی راحت با او ارتباط برقرار کردند و توانستند با هم صحبت کنند».

بیژن طاهری که خود از بازیکنان اسبق باشگاه استقلال و پیشکسوتان به نام این مجموعه به شمار می‌رود در ارتباط با شرایط فیزیکی این بازیکن که به تازگی و در پایان لیگ برتر ازبکستان از لوکوموتیو جدا شده و به استقلال آمده توضیح داد: «آمانوف از نظر فیزیکی یک فوتبالیست خوش اندام و به اصطلاح فوتبالی‌ها مطلوب بود و کاملاً مشخص است که او از کوران مسابقات ازبکستان آمده و در شرایط بدنی مطلوبی قرار دارد. البته نظر قطعی را سرمربی تیم می‌دهد». به نظر می‌رسد فیزیک خوب و عضلانی آمانوف دل کادر فنی استقلال را برده است.

ناگفته نماند؛ عزیزبک آمانوف هر سه دوز واکسن کرونا خودش را هم زده و از این نظر نیز مشکلی برای همراهی تیم استقلال در مسابقات پیش رو ندارد. قرار است این بازیکن به محض صدور کارت بازی‌اش از دیدار اول مقابل ذوب‌آهن در ترکیب استقلال حضور پیدا کند. باید شرایط ورود به لیگ برتر این بازیکن از چه زمانی برای کادر فنی استقلال مهیا می‌شود تا از او بازی بگیرند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها