کد خبر : 72992

یک بحران مشابه برای استقلال و پرسپولیس

یک بحران مشابه برای استقلال و پرسپولیس

مسئله بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس یک خبر حساس و بحث برانگیز است که انتشار آن واکنش برانگیز خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که ۴۸ ساعت به پایان فصل نقل و انتقالات زمستانی مانده، باشگاه پرسپولیس هنوز موفق به جذب هیچ یک از بازیکنان مدنظر کادرفنی برای تقویت تیم در دور برگشت نشده و این در شرایطی است که در دو سال گذشته و در تمامی اوقات نقل و انتقالاتی، باشگاه پرسپولیس درگیر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی بوده و بخشی از کیفیت یارگیری در این باشگاه به همین دلیل دچار خدشه و مشکل شده چرا که همیشه کادرفنی باشگاه باید دم دست ترین بازیکنان را با کمترین چانه زنی به خدمت می‌گرفت که در نهایت به همین دلیل بخشی از خریدهای تابستانی کیفیت مدنظر را نداشتند.

در این شرایط پیش از ظهر امروز دوباره خبری منتشر شد مبنی بر اینکه با شکایت میثاق معمارزاده پنجره پرسپولیس بسته شده است. خبرنگار ما قصد داشت این خبر را با پیگیری کمیته تعیین وضعیت منتشر کند که هیچ یک از اعضای سازمان لیگ یا کمیته تعیین وضعیت به صورت واضح به این سوال پاسخ ندادند.

در این باره یکی از مسئولان سازمان لیگ با اشاره به اینکه هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال باید برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید برگه تسویه حساب بدهی‌های خود را از کمیته تعیین وضعیت دریافت کنند، گفت: باشگاه استقلال هم موفق نشد قرارداد آقای حردانی را ثبت کند که این مسئله به خاطر بدهی‌های این باشگاه است و در حال حاضر هر دو باشگاه این مشکل را دارند و اگر می‌خواهند قرارداد بازیکنی را برای فصل بعد ثبت کنند، باید مجوز لازم را بگیرند.

در عین حال میثاق معمارزاده دروازه‌بان سابق پرسپولیس نیز با در اختیار قراردادن حکم خود به خبرنگار ورزش سه تاکید کرد که تا پیش از عدم دریافت مبلغی که از باشگاه طلبکار است، به باشگاه رضایت نخواهد داد.

این در شرایطی است که باشگاه پرسپولیس در تدارک انتقال دو بازیکن جدید برای نیم فصل دوم است و درگیر معضل بدهکاری است. چیزی که قرار نیست انگار هرگز از پیشانی  این باشگاه پاک شود.

نکته جالب اینکه باشگاه پرسپولیس بسته شدن پنجره را تکذیب کرده که احتمالا این موضوع در اثر فشار هواداران در دوره نقل و انتقالات است که چندان هم عجیب نیست. پرسپولیس در بیانیه تکذیب نوشته که دبیرکل فدراسیون فوتبال، حسن کامرانی فر، به رضا درویش اعلام کرده که پس از تفاهم با شهر خودرو و علیرضا بیرانوند، این باشگاه مشکلی برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید ندارد.

همچنین باشگاه استقلال هم باید در این زمینه اعلام موضع بنماید. اتفاقی که تا به امروز رخ نداده و باید ببینیم آنها در این زمینه چه واکنشی خواهند داشت.

در شرایطی جمشید نورشرق رییس کمیته تعیین وضعیت قصد گفتگو در این باره را ندارد، بسته بودن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس و استقلال و نداشتن مجوز ثبت قرارداد تا این لحظه قطعی است اما ممکن است فدراسیون فوتبال تصمیم عاجلی درباره باشگاه‌های بدهکار بگیرد و با تضامینی پنجره‌ها را باز کند تا باشگاه‌ها امکان ثبت قرارداد بازیکنان جدید را داشته باشند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها