کد خبر : 72888

یزدانی: 3نعانی‌زادگان را نمی بخشم

یزدانی: 3نعانی‌زادگان را نمی بخشم

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: من نمی‌خواهم درباره کنعانی زادگان حرف بزنم چون اصلاً‌ دوست ندارم خود را با او مقایسه کنم دیگر همه چیز عیان است اما او یک کار ناجونمردانه کرد.

به گزارش فارس، سیاوش یزدانی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل پیکان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی را به سختی بردیم اما به مرحله بعد صعود کنیم.

وی در مورد داوری مسابقه گفت: والله من چیز خاصی ندیدم و داوری هم خوب بود و مساله خاصی برای ما و آنها نداشت و ندیدم که بخواهم نظر بدهم.

یزدانی در مورد اینکه در تیم ملی مقابل امارات بازی نکردید و فرهاد مجیدی علیه سرمربی تیم موضع گرفت و بعد صحبت‌هایش را اصلاح کرد، گفت: اول باید از مجیدی تشکر کنم و به من لطف داشت اما خودشان هم متوجه شدند و گفتند صحبت‌هایشان کمی تند شد. شاید بعد از مسابقه کمی عصبی شد و شرایط خیلی مطلوب نیست.بازی با هوادار عملکرد خوبی داشتم اما اخراج شدم که در بازی پیش می‌آید. آقا فرهاد دلش پر بود و آن مصاحبه را کرد در بازی امارات هم که بازی نکردم 10 بار مصاحبه کردم. دوست و دشمن زیاد است البته من دشمن زیاد دارم تک تک‌ حرف‌هایی را زدم برای مربیان تیم ملی می‌فرستند و حتی برای کسانی دیگر می‌فرستند می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند. من همیشه در مصاحبه‌هایم احترام گذاشتم و گفته‌ام نظر سرمربی است که می‌خواهد من را بازی بدهد یا بازی ندهد. نظر سرمربی مهم است و همیشه احترام گذاشته‌ام اما مصاحبه قبلی که من کرده‌ام یکسری از آب گل‌آلود ماهی گرفتند.

یزدانی در مورد اینکه سوبرداشت شده بود، عنوان کرد:‌ وقتی مصاحبه کردم چند نفر در اردوی تیم ملی و حتی سرپرست تیم به من گفت چرا این مصاحبه را کرده‌ای که من گفتم اصلاً چنین حرفی نزده‌ام. دشمن زیاد است شاید حرفم را جور دیگری به آنها رسانده‌اند. همیشه گفته‌ام سلیقه مربی است دوست دارند من را بازی بدهند یا بازی ندهند. تمام تلاشم را می‌کنم و امیدوارم در آینده به من بازی برسد. 

مدافع ملی‌پوش استقلال در مورد کنعانی‌زادگان و حواشی زیادی که در فضای مجازی به وجود آمد،‌گفت: من نمی‌خواهم درباره او حرف بزنم چون اصلاً‌ دوست ندارم خود را با ایشان مقایسه کنم دیگر همه چیز عیان است اما او یک کار ناجونمردانه کرد و به خودش هم گفتم همه هم می‌دانند. چه بگویم کسی دیگر کارهایش را کرد، انداختن گردن من و گفتند سیاوش این کار را کرده است. واقعاً‌ کار ناجوانمردانه‌ای کرد. هیچ وقت نمی‌بخشمش. بعضی‌ها می‌گویند واگذارش کن به خدا اما من هیچ وقت نمی‌بخشمش. علناً هم به خودش گفتم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس آقای کنعانی‌زادگان را هیچ وقت نمی‌بخشی، گفت: قطعاً قطعاً هیچ وقت رفیق من نبوده و نخواهد بود چون خودش و دوستانش این کار ناجوانمردانه را کردند و بعد انداختن گردن سیاوش دیدند که اینطور شده اسم من را وسط انداختند به پرسپولیسی‌ها و هواداران این تیم هم با من کمی خصومت دارند می‌دانید که من همیشه احترام گذاشتم اما یکسری از آنها باور کردند و پشت سرم حرف زدند و قضاوت ناجوانمردانه کردند. همه هواداران را می‌بخشم اشکال ندارد اما ایشان را هیچ‌وقت نمی‌بخشم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه می‌خواهید در تیم ملی با هم بازی کنید، آیا اصلاً با هم سلام علیک می‌کنید و حرف می‌زنید، عنوان کرد: من زیاد با ایشان ارتباطی ندارم نمی‌توانم ببخشمش کار زشتی کرد او با آبروی من بازی کرد. بچه‌ها می‌گفتند اشکال ندارد فحش را همه می‌خوردند. من از هواداران پرسپولیس فحش بخورم اشکال ندارم اما این فحش با آن فحش فرق می‌کرد چون به شرف و آبروی من توهین شد و ناجوانمردانه این اتفاقات برای من افتاد. من همیشه به هواداران احترام گذاشتم چهار سال پیش بی‌احترامی به هواداران پرسپولیس کردم و عذرخواهی هم کردم اما هنوز ادامه دارد و این کاری هم که ایشان کرد را به خدا واگذارش می‌کنم و نمی‌بخشمش و تعارف هم با کسی ندارم. سعی کردم مسائل را رک و پوست کنده بگویم. 

یزدانی در پاسخ به سؤال فارس اینکه مشکل سربازیش حل شد یا نه، گفت: بله، بله، در این مورد خیلی حرف می‌زنند. دیدیم یک خبر جدید در موردم زده‌اند اصلاً به این حواشی گوش نکنید این فوتبال آدم دشمن خیلی دارد و آدم دوست و دشمنش را نمی‌شناسد و هر روز در مورد من حرف جدید می‌زنند سعی می‌کنم توجه نکنم. فکر می‌کنم آنقدر عملکردم خوب بوده که به این حواشی توجه نکنم شما هم توجه نکنید. حتی سن من را جابه‌جا کرده‌اند و زده‌اند متولد 62. من در خیابان با کارت ملی راه می‌روم و هرکس حرف می‌زند می‌گویم این کارت ملی‌ام. 

ملی‌پوش استقلال در مورد اینکه آیا موضع‌گیری علیه کنعانی‌زادگان کردی آینده‌ات را در تیم ملی به خطر بیندازد، گفت: آدم چرا نباید رک و راست حرفش را بزند. مشکل هست دیگر ایشان راجع به من حرف زد. خودش هم قبول دارد و می‌گوید دوستان من می‌گویند چرا این کار را کردی و به خودش هم جاهای دیگر گفته‌اند. خودش هم رفته جاهای دیگر گفته‌ است. اشکال ندارد. آدم وقتی با کسی مشکل دارد چرا در رویش حرفش را نزدند. من با ایشان مشکل داشتم و ایشان ناجوانمردی کرد. شاید هم تیمی باشیم شاید در تیم با هم حرف نزنیم اما کارش ناجوانمردانه بود و من از او ناراحتم و هیچ‌وقت نمی‌بخشمش.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها