کد خبر : 72886

پشت پرده محرومیت عجیب کنعانی زادگان

پشت پرده محرومیت عجیب کنعانی زادگان

همان طور که پیش‌بینی می‌شد، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حکم نسبتا سنگینی در مورد محمد حسین کنعانی زادگان صادر کرد.

به گزارش خبرورزشی، از حکم صادره مشخص است که کنعانی زادگان نتوانسته اصل قضیه را توجیه کند و تخلف او از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال محرز تشخیص داده شد.

نکته دیگر اینکه پرونده کنعانی زادگان کمی بیش از حد طبیعی طول کشید که می‌تواند به خاطر منافع ملی و بحث بازی حساس تیم ملی مقابل عراق باشد.

عده ای عقیده دارند کنعانی زادگان از بازی حساس با عراق و حتی دیدار با امارات محروم نشد تا پرونده به طور دقیق بررسی شود و البته خواسته اسکوچیچ هم برآورده شود.

به هر حال در بازی با عراق سرمربی کروات تیم ملی نیاز داشت که همه نفرات اصلی خود را در اختیار داشته باشد به خصوص که کرونا هم به اردوی تیم ملی زده بود و چند بازیکن به همین دلیل نتوانستند در لیست قرار بگیرند.

نکته دیگر اینکه به هر حال قرار بود با کنعانی زادگان برخورد شود که شد. در حکم صادره آمده که او از حضور در فوتسال و فوتبال ساحلی هم محروم است که به هر حال در نوع خود عجیب است اما مسلما بازی‌های تیم ملی مقابل کره‌جنوبی و لبنان که تشریفاتی است، اهمیت بازی با عراق را ندارد و اسکوچیچ خیلی نگران غیبت کنعانی زادگان نیست.

کنعانی زادگان

او می‌تواند در این دو بازی از وجود نفراتی چون سیاوش یزدانی، مجید حسینی و یا حتی پورعلی‌گنجی به جای کنعانی زادگان استفاده کند.

ختم کلام اینکه به نظر می‌رسد حکم کمیته اخلاق خوب و قاطعانه است اما اینکه چرا این حکم دیر صادر شده می‌تواند به اهمیت بازی ایران و عراق و منافع ملی برگردد که البته در این مورد مسلما مسئولان محترم کمیته اخلاق بهتر می توانند توضیح بدهند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها