کد خبر : 72871

بازیکن ۲۵ ساله پرسپولیس با آرایش وارد زمین می‌شود اما بلد نیست فوتبال بازی کند

بازیکن ۲۵ ساله پرسپولیس با آرایش وارد زمین می‌شود اما بلد نیست فوتبال بازی کند

مرتضی فنونی‌زاده از عملکرد مهدی شیری و رضا اسدی در دیدار سوپرجام انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد این تیم در دیدار سوپرجام که با باخت یک بر صفر برابر فولاد همراه شد، اظهار کرد: پرسپولیس ۱۰ نفره بهتر از پرسپولیس ۱۱ نفره بازی کرد و اگر عبدی قدر موقعیت تک به تکش را می‌دانست، پرسپولیس حتی می‌توانست در ۹۰ دقیقه، برنده بازی باشد.

او ادامه داد: نقاط ضعف پرسپولیس تکراری شده است و همیشه دو، سه بازیکن خاص هستند که کمر پرسپولیس را خم می‌کنند. عملکرد آن‌ها صدای هواداران را هم در آورده است. آقای شیری، شما در فینال آسیا چنین اشتباهی کردی و باید درس عبرت گرفته باشی نه این که وقتی کارت داری، گوشه زمین خطای بی‌مورد کنی که اخراج شوی و فشار روی تیم را زیاد کنی. اسدی بازیکنی ایستا است و تیم را جلو نمی‌برد. او جانشین نوراللهی شده که یک تنه کار را برای پرسپولیس در می‌آورد.

فنونی‌زاده اضافه کرد: تعویضی هایی مثل عالیشاه خیلی بهتر از بازیکنان ثابت تیم بودند. بار تیم روی دوش وحید امیری ۳۳ ساله است، آن وقت بازیکن ۲۵ ساله با آرایش وارد زمین می‌شود اما بلد نیست فوتبال بازی کند. بازیکنانی مثل اسدی و شیری باید دنبال تیم دیگری باشند زیرا آینده آن‌ها در تیم‌های کوچک‌تر از پرسپولیس بهتر است. پرسپولیس برای این بازیکنان بزرگ است.

این پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: من دوست داشتم که این جام در دستان کاپیتان ما باشد اما حیف شد که این جام نیمه معتبر از دست ما رفت. جام را مقابل فولادی از دست دادیم که خیلی خوب نبود و نمی‌توانست برای ما دردسرساز باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها