کد خبر : 72856

چشیدن طعم جشن قهرمانی بلافاصله پس از جدایی از استقلال

چشیدن طعم جشن قهرمانی بلافاصله پس از جدایی از استقلال

دو بازیکن از تیم فولاد خوزستان به محض جدایی از استقلال به عنوان قهرمانی در سوپرجام دست پیدا کردند.

به گزارش ایلنا، دو بازیکن تازه وارد فولاد که از استقلال به خدمت گرفته شده بودند، موفق شدند خیلی زود به جام دست یابند تا ناکامی چند فصل اخیرشان به این شکل جبران شود!

تیم فولاد خوزستان در بازی سوپرجام در سیرجان به مصاف تیم پرسپولیس رفت و با گل موسی کولیبالی با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید تا جام قهرمانی را از آن خود کند.

این دومین قهرمانی تیم فولاد با جواد نکونام بود. تیم فولاد در مردادماه فینال جام حذفی را در ضربات پنالتی برابر استقلال تهران برنده شده بود؛ دیداری که در آن دو بازیکن فعلی سرخپوشان آن زمان آبی پوش بودند.

آرش رضاوند و عارف آغاسی در حالی با پیراهن تیم فولاد به عنوان قهرمانی سوپرجام دست پیدا کردند که با پیراهن استقلال موفق به کسب آن نشده بودند. آغاسی پس از فینال جام حذفی به استقلال پیوسته بود و در همین مدت کوتاه تنها با آبی پوشان صدرنشینی در لیگ برتر را تجربه کرد.

همچنین آرش رضاوند که تیرماه دو سال پیش با جدایی از سایپا به تهران ملحق شده بود هم با پیراهن این تیم به عنوان دست پیدا نکرده بود. رضاوند با استقلال در دو فینال جام حذفی حضور داشت که ماحصل آن شکست برابر تراکتور و فولاد بود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها