کد خبر : 72850

فرهاد مجیدی دنده عقب گرفت

فرهاد مجیدی دنده عقب گرفت

سرمربی استقلال می داند که به بهانه دفاع از بازیکن شاخص تیمش، نباید سرمربی تیم ملی را با لحنی نه چندان خوشایند مورد خطاب قرار بدهد.

به گزارش خبرورزشی، فرهاد مجیدی در استقلال قرار است یک مربی متفاوت باشد. او تا امروز در همین راستا تلاش کرده و نشان داده با بحث‌های منطقی هیچ مشکلی ندارد.

یکی از راه‌های بزرگ شدن و بزرگ ماندن در تیم‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس این است که مربیان هر وقت پی به اشتباه خود می‌برند در کمترین زمان ممکن، حرف یا ادعای خود را اصلاح کنند.

فرهاد مجیدی خوشبختانه چنین اخلاقی دارد؛ او در کنفرانس خبری استقلال با فروتنی کامل به اشتباهاش پیرامون دراگان اسکوچیچ و مداخله در کار سرمربی تیم ملی اعتراف کرد. حرفش را هم خیلی سریع اصلاح کرد.

مجیدی می‌خواهد سرمربی موفق استقلال باشد؛ با این تیم جام بگیرد، بازیکنان خوبی را تربیت کند و در تیمش نظم و انضباط حکمفرما باشد. او در ابتدای راه مربیگری است اما تجربه فوتبالی اش بسیار بالاست. مجیدی دیروز و امروز به فوتبال ما نیامده که قواعد کار را نداند و بی گدار به آب بزند.

سرمربی استقلال می‌داند که به بهانه دفاع از بازیکن شاخص تیمش، نباید سرمربی تیم ملی را با لحنی نه چندان خوشایند مورد خطاب قرار بدهد.

انتقاد حق مسلم مجیدی و همه چهره‌های فوتبالی است اما تعیین تکلیف نه؛ در نتیجه مجیدی زودتر از حد تصور متوجه اشتباهش شد و ثابت کرد که بی دلیل سرمربی استقلال نشده و خیلی‌ها هم درباره آینده مربیگری اش اشتباه نکرده اند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها