کد خبر : 72847

واکنش هاشمی نسب درباره اقدام عجیب مقابل پرسپولیس: دلم خواست!

واکنش هاشمی نسب درباره اقدام عجیب مقابل پرسپولیس: دلم خواست!

مهدی هاشمی‌نسب مربی فولاد گفت: بعضی کارهایی که انجام می‌شود دلی است و برخی اوقات آدم دلش نمی‌خواهد سمت نیمکت تیمی برود.

به گزارش فارس، مهدی هاشمی نسب در مورد قهرمانی فولاد در سوپر جام اظهار داشت: ما جز برد به چیزی دیگر فکر نمی‌کردیم. شرایط مان در لیگ برتر نسبتا بدی بود و می‌خواستیم ببریم تا دور برگشت را بهتر آغاز کنیم. خوشبختانه برد خوبی بود و به هواداران تبریک می‌گوییم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شد او دوست داشت دستیار اول نکونام باشد، گفت: نه اینطور نبود. واقعیت این است که یک مقدار مشکل خانوادگی داشتیم، چون خانواده‌ام از هرچیزی مهمتر است. پدر و مادرم کسالت داشتند و ترجیح دادم کنار دآنها باشم. الحمدالله بهتر شدند و برگشتم.

مربی فولاد در مورد اینکه با پرسپولیسی‌ها روبرو نشد، گفت:‌ تمام دنیا رسم است که فقط سرمربی می‌رود و حالا اینجا یک دفعه ۳۰ نفر سمت نیمکت‌ها می‌روند. در کل تمام نیمکت نشینان دوستان من هستند و هم بازیانم بوده‌اند. بعضی کارهایی که انجام می‌شود دلی است و برخی اوقات آدم دلش نمی‌خواهد سمت نیمکتی برود.

هاشمی نسب در خصوص اینکه حواشی در مسابقه زیاد بود، عنوان کرد: بعد از اینکه از تیم حریف یک نفر اخراج شد، یک مقدار سوت‌ها برگشت. یکی دو خطایی که گرفته شد اصلا خطا نبود و اگرم خطا بود، کارت نداشت. به هرحال این هم جزئی از فوتبال بوده و اعتراض همیشه است، اما فکر می‌کنم در آن صحنه مستحق اخراج نبودم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها