کد خبر : 72844

پیشنهاد تعطیلی لیگ از سوی گل محمدی

پیشنهاد تعطیلی لیگ از سوی گل محمدی

سرمربی پرسپولیس معتقد است تیمش به دلیل مشکلات داخلی آماده دیدار سوپرجام نبود.

به گزارش ایسنا، پرسپولیس امشب (دوشنبه) در چارچوب دیدار سوپرجام در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان با یک گل مغلوب فولاد شد. یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: بازی درگیرانه و فیزیکی‌ و خوبی بود. ما در نیمه اول مقداری تحت تاثیر مشکلاتی که داخل تیم داشتیم که مربوط به کرونا و مصدومیت‌هاست، بودیم. از لحاظ ذهنی خیلی آماده این بازی نبودیم. ما موقعیت خاصی به حریف ندادیم و روی کرنر گل خوردیم.

او افزود: در نیمه دوم بازی در اختیارمان بود و موقعیت‌های خوبی برای گل‌زنی داشتیم اما ثمره زحمت بازیکنان به بار ننشست. باید از موقعیت‌ها بهتر استفاده می‌کردیم. وقتی در فینال با یک بازی برای جام قهرمانی روبه‌رو هستید باید از موقعیت‌ها استفاده کرد. از هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنم. بار و مسئولیت این شکست با من است. بازیکنان زحمت خودشان را کشیدند. آن‌ها تلاش زیادی برای جبران نتیجه کردند اما آن‌جا که باید ضربه آخر را بزنیم و حتی بازی را ببریم، این اتفاق نیفتاد. در کل بازی خوبی انجام دادیم ولی مقداری مسائل داخل تیم تمرکز تیمی ما را به هم زده بود. در آخر به فولاد تبریک می‌گویم. آن‌ها تیم خوب و شایسته‌ای هستند. ما باید خودمان را با این شرایط آماده کنیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: من به مسئولان پیشنهاد تعویق دو هفته‌ای مسابقات را به خاطر کرونا دادم. می‌دانم که خیلی تیم‌ها درگیر آن هستند. این فرصت را باید برای بازیکنان و کادرفنی تیم‌ها قائل باشیم تا بتوانند دز سوم واکسن را بزنند. استرس بیش‌ از حدی داخل تیم ما و تیم‌های دیگر است. خانواده‌های ما درگیر این بیماری هستند. امیدوارم مسئولان فکری اساسی راجع به این موضوع بکنند. سلامتی بازیکنان و مربیان مهم است. باید در این شرایط تنفسی به فوتبالیست‌ها داده شود. من حتی پیشنهاد دادم که چهار، پنج روز همه تیم‌ها را وادار کنیم تا تمرین نکنند و دز سوم را تزریق کنند تا با خیال راحت‌تر وارد مسابقات شوند.

گل‌محمدی ادامه داد: باید سریعا خود را از نظر روحی و روانی ریکاوری کنیم تا بتوانیم روند خودمان را در لیگ حفظ کنیم. لیگ برای ما مهم است. ما این جام را از دست دادیم ولی باید امیدوارانه به سمت و سویی برویم که ریکاوری کنیم.

او در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا درباره ترکیب جدیدی که در سوپرجام به میدان فرستاد، گفت: ما بازیکنان زیادی را به دلیل مصدومیت و درگیری با کرونا از دست دادیم. این ترکیب تحت تاثیر این مسائل بود.

سرمربی پرسپولیس درباره نقش داوری در نتیجه سوپرجام بیان کرد: من آرزوی موفقیت و سلامتی برای آقای اکبریان و تیم داوری‌اش دارم. آن‌ها امروز آخرین بازی‌شان را داوری کردند. آن‌ها زحمت زیادی برای فوتبال ما کشیده‌اند و برای‌شان آرزوی موفقیت دارم. داوری این بازی سخت بود. البته من یک موضوعی را امروز فهمیدم. این که هر تیمی نیمکتی داشته باشد که بیش‌تر شلوغ کند، بیش‌تر پوئن می‌گیرد. من به آقای اکبریان خسته نباشید می‌گویم.

گل‌محمدی درباره فعالیت متفاوت پرسپولیس و فولاد در نقل و انتقالات زمستانی توضیح داد: من لیستم را برای نیم‌فصل دادم و امیدوار بودم که حداقل دو بازیکن از آن را بگیریم ولی شرایط مالی باشگاه این اجازه را نداد. بازیکنی که ما می‌خواستیم به فولاد رفت. شرایطی که وجود دارد، شرایطی است که رو به بهبود است. خیلی از مشکلات مالی در حال حل شدن است. تیم مدیریت واقعا زحمت می‌کشند. آقای درویش از زمانی که آمده، زحمت زیادی کشیده و زمانی که به باشگاه آمد، پرسپولیس در شرایط سختی بود. با حمایت بیش‌تر به موفقیت بیش‌تری می‌رسیم. می‌توانم به سراغ بازیکنانی که معرفی شدند و درجه دوم و سوم هستند، برویم. من ترجیح می‌دهم که به بازیکنانی مثل جودکی و عمری اعتماد کنم تا این که لیستم را پر کنم ولی دنبال این هستیم که تیم را تقویت کنیم. هرچند که زمان زیادی تا پایان نقل‌ و انتقالات نمانده، تمام تلاش‌مان این است که تیم را تقویت کنیم.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به اظهارات درویش، مدیرعامل پرسپولیس مبنی بر این که به او و پیروانی اعلام کرده تا خودشان با بازیکنان مدنظرشان مذاکره کنند، توضیح داد: شرایط جذب بازیکن در نیم‌فصل واقعا سخت است. در هر صورت بازیکنانی که کیفیت دارند با باشگاه‌های‌شان قرارداد دارند. همان‌طور که آقای کوشکی قرارداد داشت اما فولاد جذبش کرد. فولاد چطور جذبش کرد؟ آن‌ها توانستند رضایت پیکان را جلب کنند. می‌توانم سراغ بازیکنان آزاد بروم ولی سطح کیفیت آن‌ها مورد انتظار ما نیست و از لحاظ فنی خوب نیستند. باید هزینه شود و پول رضایت‌نامه داده شود. حالا ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

او در پاسخ به ایسنا درباره صحبت‌های درویش مبنی بر درخواست خرید بازیکن ۶ میلیون دلاری تصریح کرد: ۶ میلیون دلار؟ فکر نمی‌کنم من همچین بازیکنی را خواسته باشم. اگر اینطور بود، می‌توانستیم برویم گومیس را بگیریم. فکر نمی‌کنم چنین بازیکنی در لیست من باشد. ۶ میلیون دلار بودجه دو سال ماست.

یحیی گل‌محمدی در پاسخ به تغییر پست علی ابراهیمی گفت: پستش عوض نشده است. نمی‌خواهم راجع به بازیکن صحبت کنم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها