کد خبر : 72819

نفس راحت دروازه بان استقلال تا آخر فصل!

نفس راحت دروازه بان استقلال تا آخر فصل!

سرانجام رشید مظاهری رفت. هرچند که هنوز بعضی‌ها باور ندارند او از استقلال رفته باشد اما تا اینجای کار مظاهری برای نیم فصل دوم در کنار استقلال نیست.

به گزارش ایران ورزشی، رشید مظاهری بعد از فسخ قراردادش راهی اصفهان شد تا قراردادش را احتمالاً با سپاهان نهایی کند.

رشید مظاهری که سابقه چند فصل حضور در ذوب‌آهن را در کارنامه دارد، بار دیگر راهی اصفهان شد تا این بار بعد از توافق نهایی با باشگاه رقیب، پیراهن طلایی‌پوشان را برای ادامه فصل بر تن کند. دروازه‌بان اسبق تیم ملی که رفته رفته جایگاهش را در استقلال از دست‌رفته دید، در نهایت تصمیم به جدایی از این تیم گرفت تا بعد از فسخ قراردادش، راهی اصفهان شود و احتمالاً به‌عنوان اولین خرید سپاهان در پنجره زمستانی معرفی شود.

این در حالی بود که رشید هنگام قرارداد با استقلال لقب شاه‌ماهی را گرفت و خیلی‌ها حسینی را نیمکت‌نشین مطلق فرض کردند اما همیشه قرار نیست پیش‌بینی‌ها درست از آب درآید و انگار طالع رشید با استقلال جور از آب در نیامد و در نهایت وقتی در فصل جاری فقط یک بازی نصف و نیمه به او رسید از استقلال جدا شد تا حسینی را با این تیم تنها بگذارد.

این برای نخستین بار نیست که حسینی بدون رقیب می‌ماند (هرچند رضایی جوان هست) اما تجربه نشان داده وقتی گلر استقلال سایه رقیبی را روی دوش خود احساس نمی‌کند از نظر فنی افت می‌کند. حسینی در فصل جاری بهترین رکورد را تاکنون برای خود ثبت کرده و خیلی‌ها او را مستعد پوشیدن پیراهن تیم ملی می‌دانستند، اما حسینی اگر تصور کند دیگر رقیبی نیست که جایگاهش را تصاحب کند امکان دارد رفته رفته افت کند و مثل گذشته کار نکند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها