کد خبر : 72815

پرسپولیس برای خرید بازیکن مس درخواست داد؟

پرسپولیس برای خرید بازیکن مس درخواست داد؟

مدیر تیم فوتبال مس رفسنجان از پیوستن مهدی کیانی به تراکتور خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی علیزاده، مدیر تیم فوتبال مس رفسنجان در حاشیه دیدار دوستانه با صنعت نفت آبادان اظهار کرد: چند بازی تدارکاتی خوب مانند بازی با گل‌گهر و صنعت نفت داشتیم. تیم ما شرایط خوبی دارد و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. در نیم‌فصل اول، کادر فنی و بازیکنان زحمات زیادی کشیدند. این بازی دوستانه آخر است اما اگر سرمربی صلاح ببیند، یک بازی دوستانه دیگر برگزار می‌کنیم تا تیم به شرایط آرمانی برسد.

علیزاده در خصوص شرایط مهدی کیانی به ایسنا پاسخ داد: همین امروز، با سهرابی، مدیرعامل تراکتور صحبت کردیم و فکر می‌کنیم کیانی به تراکتور اضافه می‌شود. کیانی با ما تماس گرفت و گفت کمک کنید که به تراکتور اضافه شوم. امیدوارم او بتواند به تیم جدیدش کمک کند و نتایج خوبی بگیرد. کیانی با ما قرارداد دارد و طبیعی است که وقتی بازیکنی جدا شود، باید مطالبات ما در نظر گرفته شود. طبیعتا ما به گونه‌ای عمل نمی‌کنیم که باشگاه ما متضرر شود اما شرایط را به گونه‌ای فراهم کردیم که ایشان راحت به تراکتور بپیوندد.

او در خصوص زمین اختصاصی این تیم در نیم‌فصل دوم گفت: ۳ بازی از ۴ بازی اول نیم‌فصل نخست ما خارج از خانه است و اگر بتوانیم با فولاد در رفسنجان بازی نکنیم، زمین استراحت می‌کند اما به طور قطع بازی با نفت مسجدسلیمان در رفسنجان خواهد بود. 

علیزاده در خصوص درخواست پرسپولیس برای جذب بازیکنان این تیم عنوان کرد: فعلا نامه‌ای برای ما نیامده است. شاید شفاهی گفته باشند اما فکسی برای ما نیامده است.

مدیر تیم فوتبال مس رفسنجان درباره نقل و انتقالات تیم گفت: ما لیست خروجی نداشتیم اما در یکی، دو پست مشکل داریم. برنامه ما این است که در پست‌هایی که کمبود داریم، بازیکن جذب کنیم اما متاسفانه بازیکنی آزاد نیست. دنبال جذب ابراهیمی از پرسپولیس هم نبودیم.

او درباره درست شدن کمپ مناسب در رفسنجان توضیح داد: همین الآن مثل همین زمین در رفسنجان داریم که یکی زمین شماره ۲ ما است و یکی زمین تمرین ماست. در کمپ ما، ۳ زمین چمن طبیعی است و ۲ چمن مصنوعی. کمپ ما کامل شود، به طور کامل در رفنسجان خواهیم بود. در آن‌جا هتل، سالن بدنسازی و سال ایفمارک داریم و به زودی همه چیز اماده می‌شود. ما برای این زمین هزینه کردیم زیرا تیم‌های آقای ربیعی روی زمین فوتبال بازی می‌کنند و سعی می‌کنیم بستر را برای تیم فراهم می‌کنیم. ما تیمی تشکیل دادیم که بتوانیم مجوز حرفه‌ای بگیریم؛ آیتم‌های سختی دارد اما امیدوارم به این مهم برسیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها