کد خبر : 72810

سوتی جدید سیاوش یزدانی

سوتی جدید سیاوش یزدانی

در حالی که اقدام عجیب و سوال برانگیز مدافع استقلال در بازی با تیم هوادار همچنان از سوی بسیاری از کارشناسان مورد سوال واقع می شود او دوباره یک اقدام ریسکی انجام داد.

به گزارش خبرورزشی، ملی‌پوش تیم استقلال در دقایق پایانی دیدار این تیم مقابل هوادار و در اقدامی عجیب، وقتی متوجه حرکت یک توپ اضافه در محوطه جریمه خودی شد، (در حالی که در سمت دیگر محوطه بازیکنان هوادار در تدارک حمله روی دروازه تیم استقلال بودند) توپ دوم را به سمت داخل محوطه خودی حرکت داد تا داور وسط بازی را متوقف کند.

دریافت کارت زرد دوم و اخراج که منجر به محرومیت از بازی هفته دوم دور برگشت استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان شد مهمترین پیامد این اقدام سیاوش یزدانی بود. این در حالی است که استقلال از دقیقه ۸۸ تا پایان وقت‌های تلف شده (مدنظر داور) که ۶ دقیقه اعلام شد، ۸ دقیقه ۱۰ نفره زیر فشار تیم میزبان به سختی از دروازه خودی مراقبت کرد تا سه امتیاز حساس هفته شانزدهم را به دست بیاورد.

اما این پایان اتفاقات مرتبط با مدافع ملی‌پوش استقلال نبود. یزدانی که در روزهای ابتلای بازیکنان استقلال به بیماری کرونا به این بیماری مبتلا نشده بود، شنبه شب با حضور در یکی از سالن‌های سینما در مراسم افتتاحیه فیلم «بیرو» شرکت کرد. البته محمد دانشگر دیگر مدافع تیم استقلال نیز سیاوش یزدانی را در این حضور پر ریسک در محیطی شلوغ و پر رفت و آمد همراهی می‌کرد.

شرکت در این مراسم (که با حضور تعداد زیادی از مردم عادی در یکی از مجتمع‌های تجاری پر تردد در شمال شرق تهران برگزار می‌شد) این نگرانی را برای طرفداران تیم استقلال به وجود آورد که در اوج گیری و شیوع دوباره بیماری کرونا و سویه جدید آن یعنی امیکرون، ممکن است مدافعان تیمشان به این بیماری مبتلا شده و یا ناقل کرونا در اردوی تیم استقلال شوند.

این در حالی اتفاق افتاد که طبق اعلام کادر سرپرستی این تیم اعضای کادر فنی و پزشکی ظرف دو هفته گذشته (که استقلالی‌ها به دلیل کرونا در قرنطینه بودند و تمرینات تیم به شکل نصفه و نیمه برگزار می‌شد) روزهای سختی را سپری کردند تا استقلال دوباره به شرایط عادی برای بازگشت به مسابقات برگردد.

طرفداران استقلال در فضای مجازی به ویژه در کانال‌های تلگرامی و صفحات اینستاگرامی خواستار برخورد با دو مدافع تیم استقلال شدند که یکی از آنها ۲۴ ساعت قبل از این موضوع در جریان دیدار مقابل هوادار نیز مرتکب سوتی وحشتناک شد که ممکن بود کار دست تیم بدهد.

ناگفته نماند؛ کادر سرپرستی و فنی باشگاه استقلال هنوز نسبت به این موضوع واکنش نشان نداده و مشخص نیست یزدانی و دانشگر که باید روز سه شنبه مقابل پیکان در چارچوب بازی جام حذفی شرکت کنند در چه شرایطی با هم‌تیمی‌های خود تمرین خواهند کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها