کد خبر : 72809

بازگشت رامین به پرسپولیس دوباره به جریان افتاد

بازگشت رامین به پرسپولیس دوباره به جریان افتاد

پیوستن رامین رضاییان بازیکن پیشین سرخ‌پوشان به پرسپولیس هنوز منتفی نشده است.

به گزارش خبرورزشی ، یکی از بازیکنانی که در نقل و انتقالات نیم فصل در لیست یحیی گل محمدی حضور دارد، رامین رضاییان بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی است. رامین با پرسپولیسی‌ها به توافق رسیده و حتی به یحیی گل محمدی هم قول داد تا در صورتیکه بتواند رضایتنامه خود را از باشگاه الدحیل بگیرد، دوباره به پرسپولیس بازخواهد گشت. بعد از جلسه چند روز قبل رامین با مدیران الدحیل برای فسخ قرارداد، خبرها حاکی از منتفی شدن حضور رضاییان در پرسپولیس داشت، ولی شنیده‌های ما حاکی از آن است که این انتقال هنوز منتفی نشده است.

رامین رضایی امیدوار است بتواند با فسخ قرارداد خود با الدحیل راهی پرسپولیس شده تا بتواند پیراهن قرمز پرسپولیس را بر تن کند. رامین که طلب سنگینی از الدحیل دارد در تلاش است تا بتواند در جلسه‌ای که با حضور مدیربرنامه‌هایش و مالک باشگاه الدحیل برگزار خواهد شد، با باشگاه قطری به توافق برسد تا مشکلی برای بازگشت به فوتبال ایران نداشته باشد.

رضاییان که تحت قرارداد باشگاه الدحیل قطر است، به صورت قرضی راهی السیلیه شد و یک فصل را در این تیم حضور داشت اما در نیم فصل قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرد و در حالی که گفته می‌شد به دلیل عدم توافق با الدحیل درباره مسائل مالی، این بازیکن چاره‌ای جز بازگشت به السیلیه ندارد اما گویا لیست این باشگاه پر است و امکان بازگشت رضاییان به السیلیه وجود ندارد.باشگاه الدحیل که خبر دارد پرسپولیس، به دنبال جذب رضاییان است و خود این بازیکن هم دوست دارد به این تیم برود، قصد دارد از این موضوع به نفع خودش استفاده کند و در مذاکره با او، مبلغ کمتری را به مدافع سابق تیم ملی پرداخت کند. رامین چیزی حدود یک میلیون دلار از الدحیل طلب دارد ولی مدیران این باشگاه تا الان راضی شدند، ۳۰۰ هزار دلار به رامین بدهند. به این ترتیب رضاییان برای بازگشت به پرسپولیس باید قید ۷۰۰ هزار دلار(۱۹ میلیارد تومان) را بزند که پول زیادی به حساب می‌آید و گذشتن از آن اصلا کار راحتی نخواهد بود.

اخبار غیررسمی حاکی از آن است که رضاییان هنوز از بازگشت به پرسپولیس ناامید نشده و این موضوع را به اطلاع مدیران پرسپولیس هم رسانده است. رامین در آخرین تماسی که با درویش مدیرعامل پرسپولیس داشت، به او اعلام کرد ۴۸ ساعت به او مهلت بدهند تا تکلیفش را با باشگاه الدحیل مشخص کند. با این حال همه چیز بستگی به جلسه او با مالک باشگاه الدحیل دارد و باید دید خروجی این جلسه باعث خوشحالی رامین و پرسپولیسی‌ها خواهد شد یا خیر.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها