کد خبر : 72768

حردانی بالاخره به استقلال پیوست

حردانی بالاخره به استقلال پیوست

با حضور سعادت (صالح) حردانی در استقلال حالا شاهد رقابت جالبی میان او و وریا غفوری در پست دفاع راست خواهیم بود.

به گزارش ورزش سه، بعد از هفته‌ها بحث و کشمکش سرانجام انتقالی که طرفداران استقلال منتظرش بودند، شکل رسمی به خود گرفت و تصویر مصطفی آجورلو با پیراهن استقلال همراه با صالح حردانی روی خروجی رسانه رسمی باشگاه قرار گرفت.

ماجرای پیوستن حردانی 23 ساله به استقلال البته مربوط به امروز و دیروز نیست؛ اولین بار که فرهاد مجیدی برای جذب این بازیکن از فولاد ابراز علاقه‌ کرد، به نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر بیست و یکم برمی‌گردد. زمانی که حردانی مثل امروز ستاره‌ای شناخته شده نبود اما او با بازی های درخشان در ترکیب فولاد در فصل گذشته و قهرمانی همراه این تیم در جام حذفی چشم سرمربی استقلال را گرفت.

در آن مقطع مسئولان استقلال برای دریافت رضایتنامه حردانی از باشگاه فولاد تلاش هایی داشتند و رایزنی هایی را انجام دادند اما با وجود اقدامات صورت گرفته این انتقال شکل عملی به خود نگرفت و حردانی در فولاد ماندگار شد. چند هفته قبل و بعد از دیدار فولاد و پیکان تهران و درست زمانی که حردانی یک اشتباه عجیب انجام داد و منجر به گل تساوی پیکان در اهواز شد، جواد نکونام نسبت به عملکرد این بازیکن انتقاد و اعلام کرد او به واسطه پیشنهاد برخی تیم های دیگر هوایی شده و تمرکز ندارد.

همین مصاحبه بار دیگر شائبه پیوستن حردانی به استقلال در نیم فصل را به وجود آورد و با رسیدن نقل و انتقالات زمستانی مشخص شد این زمزمه‌ها بیراه هم نبوده است.

در نهایت بعد از هفته ها رایزنی و کش و قوس مسئولان استقلال موفق شدند در ازای انتقال عارف آقاسی و آرش رضاوند، ستاره مورد علاقه سرمربی شان را به تیم خود بیاورند. حردانی که از شب گذشته حضورش در استقلال قطعی شده بود،‌امروز بعد از انجام مذاکرات نهایی با مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال قراردادش را به مدت  2.5 سال امضا کرد تا رسما آبی پوش شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها