کد خبر : 72764

بالاخره رشید مظاهری با لبخند از استقلال جدا شد / مقصد تیم مدعی قهرمانی؟ + عکس

بالاخره رشید مظاهری با لبخند از استقلال جدا شد / مقصد تیم مدعی قهرمانی؟ + عکس

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال پس از مذاکره با مدیران باشگاه استقلال در نهایت از این تیم جدا شد.

به گزارش تسنیم، رشید مظاهری، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال پس از کش و قوس‌های زیاد سرانجام از این تیم جدا شد. مظاهری در این فصل روزهای سختی را در استقلال تجربه کرد و در بیشتر بازی‌ها حتی در لیست ۱۸ نفره هم قرار نداشت ولی دروازه‌بان آبی‌پوشان سیاست سکوت را در پیش گرفت و استقلال را وارد حاشیه نکرد.

با توجه به موضع فرهاد مجیدی در مورد مظاهری، قابل پیش‌بینی بود که این بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی از استقلال جدا شود و این اتفاق در نهایت رخ داد تا گلر آبی‌ها به صورت رسمی از جمع آبی‌پوشان جدا شود. مظاهری بیش از ۴ میلیارد تومان از استقلال طلب داشت و حتی طبق بندی که در قراردادش وجود داشت، می‌توانست با توجه به عدم دریافت حق و حقوق و مطالباتش از استقلال، قراردادش را به صورت یک‌طرفه فسخ کند ولی تصمیم گرفت به صورت توافقی از استقلال جدا شود.

مظاهری و استقلال در چند روز گذشته مذاکرات فشرده‌ای را با یکدیگر انجام دادند و در نهایت این دروازه‌بان تمام طلبش را به این باشگاه بخشید تا در نهایت به صورت قطعی از استقلال جدا شود. مظاهری حالا بازیکن آزاد است و به زودی تیم جدیدش را انتخاب خواهد کرد. گفته می‌شود این دروازه‌بان با سپاهان به توافق رسیده است و به زودی قراردادش را امضا می‌کند.

5658591

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها