کد خبر : 72737

کنایه جالب فرهاد مجیدی به میثاقی

کنایه جالب فرهاد مجیدی به میثاقی

سرمربی استقلال به شدت علیه مجری برنامه فوتبال برتر بدون آن‌که نامی از او بیاورد، موضع‌گیری داشت.

به گزارش "ورزش سه" فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌پوشان پایتخت پیش از مسابقه تیمش مقابل هوادار تهران در کنفرانس خبری درباره جام پاک صحبت کرد و یادی از عادل فردوسی‌پور مجری برنامه نود داشت و در این بین از برنامه شب‌های فوتبالی هم به میان آورد اما صحبتی درباره فوتبال برتر نداشت تا علیه این برنامه کنایه‌هایی را زده باشد.

او این درباره گفت: اگر در آینده مثلا در برنامه 90 آقای فردوسی‌پور یا شب‌های فوتبالی آقای توتونچی دعوت شدم و من روی صندلی نشستم و روی تابلو قهرمانی‌هایم را نشان دادند، ترجیح می‌دهم یک قهرمانی باشد ولی آن قهرمانی پاک باشد.

سرمربی استقلال امشب و بعد از کسب پیروزی مقابل هوادار تهران نیز نیش و کنایه‌های تندتری علیه محمدحسین میثاقی و برنامه فوتبال برتر داشت و با لحنی متفاوت و بدون آن‌که اسمی از وی بیاورد، به مجری برنامه فوتبال برتر تاخت.

فرهاد مجیدی در واکنش به عدم دیده شدن موفقیت تیمش در نیم‌فصل اول گفت: یکسری مجری‌های خط بگیر، هیچ صحبتی نمی‌کنند؛ آنقدر که دنبال امتیازات از دست رفته یک تیم هستند، دنبال قهرمانی استقلال در نیم‌فصل نیستند!

سرمربی استقلال در بخش پایانی کنفرانس خبری‌اش گفت: من فرهاد مجیدی همه می‌دانید که سرم در لاک خودم است، می‌روم تمرین و بعد از آن هم خانه؛ با کسی ارتباط ندارم، نه با مجریان برنامه‌های تلویزیونی و نه خبرنگاران و خودتان این را می‌دانید؛ تمرکزم روی تیمم است، احتیاجی هم به هیچکس ندارم و اگر موفق شوم خداراشکر می‌کنم و اگر موفق نشوم، بیشتر تلاش می‌کنم، من که جا نمی‌زنم. این رفتارها و صحبت‌ها، هر هفته دنبال این هستند که فلان تیم امتیازش کم شده است، یکبار از تیم من و بازیکنان من صحبت نکردند چون برایشان نفعی ندارد!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها