کد خبر : 72732

لیست خروج پرسپولیس مشخص لیست ورودی مبهم

لیست خروج پرسپولیس مشخص لیست ورودی مبهم

پرسپولیس اگرچه مانند سال گذشته حضور مقتدرانه‌ای در مسابقات نداشته و قهرمانی‌ نیم فصل را نیز واگذار کرده است، اما برخلاف سال گذشته بازیکن‌هایی که توان بهبود شرایط تیم داشته باشند را در بازار نمی‌ بیند.

به گزارش ورزش سه، مطرح شدن نام رامین رضائیان و بازگشت این بازیکن به پرسپولیس می‌توانست یکی از مهم‌ترین خریدهای پنجره زمستانی نیم فصل باشد، اما این انتقال خبرساز تاکنون منتفی شده است؛ با این حال اگر رضائیان قراردادش در قطر را تا تاریخ 23 بهمن ماه فسخ کند، می‎‌تواند به تیم سابقش بازگردد.

مهم‌ترین نیاز پرسپولیس با توجه به شرایطی که در نیم فصل اول تجربه کرد، خرید یک مهاجم است که در همین زمینه برای جذب پیمان بابایی از تراکتور به صورت رسمی اقدام شد، ولی مدیران باشگاه تبریزی اجازه جدایی به مهاجم تیمشان را ندادند. باید دید گل‌محمدی این نیاز تیمش را چطور در ادامه مسابقات پوشش خواهد داد.

در لیست خروجی‌های احتمالی پرسپولیس می‌توان به نام‌هایی نظیر علیرضا ابراهیمی مدافع و کاپیتان سابق گل‌‌گهر اشاره کرد که نیم فصل کابوس واری را با تیم جدیدش پشت سر گذاشته است. همچنین از مهدی مهدی‌خانی و علاقه چند تیم برای جذب این بازیکن حرف زده می‌شود و با توجه به اینکه مهاجم سابق پدیده طی دوران حضورش در جمع سرخپوشان شرایط خوبی نداشته، شاید جدایی او خیلی دور از انتظار نباشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها