کد خبر : 72712

پرسپولیس مظلوم‌ترین تیم تاریخ است

پرسپولیس مظلوم‌ترین تیم تاریخ است

بهنام ابوالقاسم‌پور پیشکسوت پرسپولیس گفت: امیدوارم مدیریت جدید پرسپولیس و اعضای هیئت‌مدیره‌اش آورده‌های اقتصادی شان را رسماً به هواداران اعلام کنند و فقط ماشین امضا نباشند.

به گزارش خبرورزشی، در آستانه اولین سالگرد درگذشت علی انصاریان همچنان اکثر اهالی فوتبال مرگ این فوتبالیست را باور ندارند.

بهنام ابوالقاسم پور ، درباره روزهای پایانی عمر زنده یاد علی انصاریان و شرایط امروز باشگاه پرسپولیس اظهاراتی را مطرح کرد.

قرار است برای یادبود مهرداد میناوند و علی انصاریان فوتبال بازی کنید؟

این بازی قرار است برای تمام درگذشتگان این سال‌ها به ویژه کرونایی‌ها برگزار شود. از جمله مهرداد اولادی، هادی نوروزی و خیلی دیگر از دوستانی که امروز در جمع ما نیستند ولی برای این ورزش و این ملت زحمت کشیدند. ای کاش این بازیها را زمانی که زنده اند برگزار کنیم تا آنهایی که عروس و داماد دارند و یا نوه دار شده اند به فرزندان شان بگویند که چه جایگاهی داشته اند و این قبیل بازیها وقتی دستشان از دنیا کوتاه است ارزش چندانی ندارد.

بابت این مسابقه به مسئولان استادیوم آزادی پول پرداخت شود؟

سال گذشته که ما برای مهرداد و علی بازی کردیم کوچکترین هزینه ای بابت این موضوع نداریم ولی این مسابقه را من اطلاعی ندارم.

درباره آخرین لحظات عمر علی انصاریان در سال گذشته صحبت می‌کنید؟

لحظات سختی بود. شوک بزرگی به همه ما وارد شده بود. از روزی که مهرداد و علی بیمار شدند و در بیمارستان بستری بودند ما خواب و خوراک نداشتیم و هر کاری از دستمان برمی‌آمد انجام دادیم تا به این نقطه نرسیم ولی متاسفانه حریف این بیماری نشدیم.

پرسپولیس مظلوم ترین تیم تاریخ است/ تیم ما مدیر می خواهد نه ماشین امضا/ علی انصاریان از درگذشت میناوند خبر نداشت

چه خاطراتی از علی و مهرداد دارید؟

فوق‌العاده بودند. علی و مهرداد در هر جمعی بودند امکان نداشت حاضران در آن جمع به یاد غم و غصه‌هایشان بیفتند و فقط میخندیدند. خندیدن علی خودش باعث خندیدن ما می‌شد، از بس که شیرین بود.

در حدفاصل یک‌هفته‌ای مرگ مهرداد میناوند تا فوت انصاریان آیا کسی به علی گفت که مهرداد از دنیا رفته؟

بعید می‌دانم. ما که نگفتیم و خودش هم نمی‌دانست. با توجه به شرایط جسمانی علی حاج پزشکش توصیه کرده بود این موضوع را به اطلاع او نرسانیم. تلویزیون اتاقش را هم خاموش کرده بودیم. دیگر نمی‌دانم متوجه شد یا نه ولی فکر می‌کنم نمی‌دانست. روح هردو عزیز شاد.

درباره اوضاع پرسپولیس و شرایط مدیریتی این روزهایش صحبتی دارید؟

کادر مدیریتی تازه روی کار آمده و نمی‌توان از آنها توقع داشت در یک فرصت کوتاه همه مشکلات را برطرف کنند. اما کوچکترین توقع از اعضای هیئت مدیره این است که دنبال سرمایه و منابع مالی باشند و فقط مصوبه امضا نکنند. خوب است آقای درویش خروجی تک تک اعضای هیئت مدیره را به اطلاع هواداران و مردم برساند تا مشخص شود هر یک از اعضا به هر نحوی، چه آورده‌ای برای باشگاه داشته است. باشگاه پرسپولیس به مدیرانی نیاز دارد که مشکلات این باشگاه را حل کنند نه اینکه فقط ماشین امضا باشند.

درباره بازیکنان تیم پرسپولیس که با این شرایط اقدام به شکایت نمی‌کنند صحبتی ندارید؟

واقعاً بچه‌های این دوره، یعنی از زمان برانکو تا الان، زحمات زیادی برای تیم کشیدند و بدون حاشیه کار می‌کنند. تفاوت فاحش این پرسپولیس با دیگر پرسپولیس‌ها این است که بازیکن سالاری در آن نیست. کسی مدعی نیست. حاشیه دارها از تیم دور شده اند و به نظرم مظلوم ترین بچه‌های همه این سال‌ها امروز در پرسپولیس هستند. شاید اگر این اتفاقات در دوران فوتبال خود ما می‌افتاد اتفاقاتی عجیب و غریب رخ می‌داد. از هواداران می‌خواهم از یحیی گل محمدی و این بچه‌های خوب پرسپولیس که در این شرایط خودشان را در بالای جدول حفظ کردند حمایت کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها