کد خبر : 72682

پرسپولیسی ها از رای استیناف سوختند

پرسپولیسی ها از رای استیناف سوختند

محمد نوری بازیکن اسبق استقلال گفت: قدرت تیم استقلال باعث شده پرسپولیسی‌ها بترسند که اینگونه دستپاچه بیانیه می‌نویسند و به هر جایی چنگ می زنند تا شاید بتوانند به روزهای خوش بابا مسعودی برگردند.

به گزارش خبرورزشی، صدور رای نهایی کمیته استیناف به سود تیم‌های استقلال، سپاهان و پیکان با واکنش تند باشگاه پرسپولیس همراه شد.

محمد نوری بازیکن اسبق استقلال ، درباره اتفاقات مربوط به رای نهایی کمیته استیناف، همچنین بازی نکردن سیاوش یزدانی در ترکیب اصلی دیدار ایران مقابل امارات اظهاراتی را مطرح کرد.

درباره صدور رای نهایی کمیته استیناف صحبتی دارید؟

به اعتقاد من عاقلانه ترین کاری که در همه این سال‌ها از مسئولان کمیته استیناف شاهد بودیم همین صدور رای نهایی به سود استقلال بود. چون اگر چیزی غیر از این می‌شد طوفان توییتری به راه می‌افتاد و آنها عاقبت کارشان را پیش‌بینی کردند و در نهایت رایی که باید می‌دادند را نهایی کردند.

اما این رای با واکنش‌های متفاوتی مواجه شد؟

بله! پرسپولیسی‌ها منتظر بودند که ناعادلانه و به ناحق دو امتیاز از استقلال کم شود و آنها با یک بازی کمتر به صدر بروند ولی تیرشان به سنگ خورد و سوختند. همانطور که قبلاً گفتم پرسپولیس باید به جای قهرمانی به فکر مقام‌های نایب‌قهرمانی تا ششمی باشد.

 

برخی از پیشکسوتان پرسپولیس عنوان می‌کنند از کیسه خلیفه به استقلال و سپاهان امتیاز داده شده؟

بله. چون تا زمانی که بابا مسعود در وزارت ورزش بود هشت سال از کیسه وزارت ورزش مشت مشت امتیاز و پول به این باشگاه تزریق می‌شد. آنها هم با همین تبعیض‌ها پنج سال قهرمان شدند اما آن روزها را لولو برد. حالا که استقلال با درایت و هوشیاری مسئولان حقوقی اش توانسته دو امتیاز از یک بازی لیگ برتری اش بگیرد این طور به بالا و پایین می‌پرند. شاید اگر استقلال حواسش تا این اندازه جمع نبود الان سپاهان هم این سه امتیاز را نداشت. خوشحالیم که مستندات استقلال اینقدر شفاف و زلال بود که نتوانستند آن‌ها را عوض کنند، وگرنه هر کاری می‌کردند که این رای به ضرر استقلال باشد. پیشنهاد می‌کنم آقایان پیشکسوت پرسپولیس به جای مصاحبه کردن به داد تیم شان برسند.

در جریان بیانیه تند پرسپولیس علیه استقلال هستید؟

این بیانیه میلیون‌ها هوادار را آزرده خاطر کرد. من به عنوان یک هوادار از مدیریت باشگاه می‌خواهم که بابت این بیانیه از پرسپولیسی‌ها شکایت کنند. به آنها فشار آمده که رای به سود استقلال بوده. کاملا مشخص است که از شرایط تیم شان در جدول می‌ترسند و با دیدن قدرت استقلال مطمئن هستند که امسال شاید دوم هم نشوند که اینگونه به هر چیزی چنگ می‌اندازند. آنها باید از حالا دست به دعا شوند تا در دربی خدا به دادشان برسد.

در رابطه با بازی نکردن سیاوش یزدانی در نبود شجاع خلیل زاده، بسیاری از استقلالی‌ها سوالاتی را از کادر فنی تیم ملی مطرح کرده بودند. نظر شما چیست؟

من هم در صفحه خودم پست گذاشتم و نوشتم اینها با یزدانی مشکلی ندارند با پیراهن استقلال و نام این تیم مشکل دارند. از همه جا دنبال ضربه زدن به استقلال هستند.

اسکوچیچ هم به دنبال ضربه زدن به استقلال است؟

من اینگونه جواب می‌دهم که آیا اسکوچیچ شعور فوتبالی دارد یا نه! چطور ممکن است یک بازیکن دفاع چپ بیاید وسط و دفاع میانی بازی کند؟ آن هم در حالی که سیاوش یزدانی حاضر و آماده روی نیمکت است. ما بابت صعود ایران به جام جهانی خوشحالیم ولی خودمان را نمی‌توانیم فریب بدهیم که در ضعیف ترین گروه با ضعیف ترین حریفان به این نتیجه رسیدیم. ضمن اینکه اگر اسکوچیچ از صعود ایران خوشحال است و مشت‌هایش را گره می‌کند باید بداند که روی دوش بازیکنان خوب ایرانی به اینجا رسیده. من به او توصیه می‌کنم همین جا و در اوج خداحافظی کند و برود چون از همین بازی بعد در سئول عیار اسکوچیچ مشخص می‌شود. ما در همه بازی‌های گذشته فقط یک بار با یک تیم خوب بازی کردیم و همین کره بود که در تهران داشت ایران را شکست می‌داد و به زور مساوی گرفتیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها