کد خبر : 72655

نیمکت نشینی علیرضا بیرانوند در تیم ملی پشت پرده ای دارد که به موقع خواهم گفت

نیمکت نشینی علیرضا بیرانوند در تیم ملی پشت پرده ای دارد که به موقع خواهم گفت

روز دوشنبه ناصر فریادشیران به دعوت از علیرضا بیرانوند مهمان اکران خصوصی فیلم «بیرو» بود و فیلم زندگی گلر تیم ملی را از تماشا کرد. معاون سابق باشگاه استقلال که از نیمکت‌نشینی بیرانوند شدیدا ناراحت است در گفت و گو با خبرآنلاین اعلام کرد که این مساله پشت پرده ای دارد.

ناصر فریاد شیران در این گفتگو گفت: درباره نیمکت‌نشینی علیرضا بیرانوند در تیم ملی هم باید بگویم داستانی پشت این مسئله است که به موقع خواهم گفت که چرا او نیمکت‎ نشین شده و دلیل فنی ندارد. فقط لابی‌های پشت پرده بوده که متاسفانه علیرضا را از صعود مستقیم بی‌نصیب کردند. این هم داستان دارد و من به موقع افرادی که این کار را کردند را معرفی می‌کنم.

فریادشیران در ادامه افزود: انصاف نبود آقای اسکوچیچ بیرانوند را نیمکت‌نشین کند و شیرینی صعود را بیرانوند حس نکند. بیرانوند یکی از ارکان صعود تیم ملی بود و این حقش نبود که در آخرین بازی اینجوری ذخیره شود. این نمره منفی برای آقای اسکوچیچ است. نمره منفی دیگر این است که آقای طارمی را که یک بازیکن استثنایی است، با آن فشار و خستگی به بازی گرفت. اگر او به خاطر خستگی مصدوم می‌شد آقای اسکوچیچ می‌توانست جواب دهد؟ آقای اسکوچیچ اگر تیم ملی الان شرایط خوبی دارد به خاطر بازیکنان خیلی خوبی است که در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند و حاصل دست‌رنج مربیان وطنی است. در نهایت من خوشحالم که تیم به جام جهانی رفته و از آقای اسکوچیچ خیلی خوش‌حال‌تر هستم. ولی از نظر فنی نباید از طارمی استفاده می‌کرد و برعکس باید از  بیرانوند استفاده می‌کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها