کد خبر : 72642

اولین واکنش گل محمدی بعد از بازگشت

اولین واکنش گل محمدی بعد از بازگشت

یحیی گل محمدی سرمربی سرخ‌ها بعد از چند روز غیبت بالاخره در تمرینات پرسپولیس حاضر شد.

به گزارش خبرورزشی، همانطور که در روزهای قبل در جریان قرار گرفتید، یحیی گل محمدی سرمربی موفق پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی از سمت خود به صورت شفاهی استعفا داد. پس از چندروز غیبت در تمرینات،یحیی گل محمدی بالاخره سه شنبه در تمرین سرخپوشان آفتابی شد.گل محمدی که چندی پیش ازهدایت پرسپولیس استعفا داده و اعلام کرده بود تا بهبود شرایط باز نمی‌گردد با برآورده شدن بخشی از خواسته‌های او به تمرینات بازگشت.

طی روزهای گذشته دستیاران گل محمدی پرسپولیس را تمرین می‌دادند اما با پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان، خبر تغییر زمین تمرین پرسپولیس و وعده مهیا شدن بودجه کافی برای جذب بازیکن، گل محمدی از امروز در تمرین تیم شرکت کرد. یحیی در شرایطی در تمرین پرسپولیس شرکت کرد که باشگاه پرسپولیس دریافتی بازیکنان را به ۳۵ درصد رساند و قرار است مشکل زمین تمرین پرسپولیس هم به زودی برطرف شود.

حمایت اکثر پیشکسوتان و البته هواداران از یحیی و تجمع ۲ هزار نفری مقابل مجلس، عواملی بود که یحیی را مجاب به بازگشت کرد. سرمربی پرسپولیس بعد از چیزی حدود یک هفته غیبت به تمرین تیمش برگشت تا پرسپولیس را برای دیدار مقابل فولاد در سوپرجام آماده کند. یحیی بلافاصله بعد از رسیدن به رختکن، بازیکنان و اعضای کادرفنی را در آغوش گرفت و برخورد گرمی با آن‌ها داشت.

بعد از آن گل محمدی برای دقایقی با بازیکنان صحبت کرد. سرمربی پرسپولیس در این گفت و گوی کوتاه خطاب به بازیکنان تیمش گفت: همه از مشکلاتی که وجود دارد باخبر هستیم. می‌دانیم که پرسپولیس چه مشکلاتی دارد، ولی به خاطر هواداران باید بجنگیم و با مشکلاتی که سر راهمان وجود دارد، کنار بیاییم. برای اینکه موفق شویم باید در کنار هم باشیم و با اتحاد به نتایج ایده آل برسیم.

بعد از این حرف‌ها، یحیی جلسه ای کوتاه و خصوصی با سیدجلال حسینی کاپیتان تیمش هم برگزار کرد و در مورد شرایط به وجود آمده و مشکلاتی که وجود دارد، چند دقیقه ای با کاپیتان پرسپولیس گفت و گو کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها