کد خبر : 72597

عابدزاده سه پرسپولیسی معروف را آنفالو کرد

عابدزاده سه پرسپولیسی معروف را آنفالو کرد

عقاب آسیا در اقدامی عجیب اعضای کادرفنی و مدیرتیم پرسپولیس را در اینستاگرام آنفالو کرد!

به گزارش خبرورزشی، احمدرضا عابدزاده در میان تعجب دوستانش، یحیی گل محمدی، افشین پیروانی و کریم باقری را در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی آنفالو کرد!

این درحالی است که احمدرضا عابدزاده رابطه بسیار گرم و صمیمانه ای حداقل با کریم باقری و افشین پیروانی داشته و با این دو همبازی سابق خودش رفت و آمد خانوادگی دارد. از آن گذشته کریم باقری درتیم ملی نیز مربی امیر پسر احمدرضا عابدزاده است. جالب آن که چندی پیش احمدرضا عابدزاده در برنامه همرفیق با اجرای شهاب حسینی از کریم باقری درخواست کرد به عنوان بهترین دوست و رفیق اش او را در این برنامه همراهی کند!

شاید برای خیلی‌ها از جمله خود یحیی گل محمدی، افشین پیروانی و کریم باقری این پرسش پیش آمده باشد که واقعا چرا؟!

شنیده‌ها حکایت ازآن دارد که این آنفالو کردن و ناراحتی عقاب آسیا مربوط به امروز نیست و ظاهرا به امیر عابدزاده مربوط می‌شود! گویا امیر عابدزاده به مربیان پرسپولیس پیشنهاد شده بود که پس از جدایی از تیم ماریتیموی پرتغال به ایران و پرسپولیس بیاید اما از قرار معلوم او مورد تأیید کادرفنی سرخ‌ها قرار نمی‌گیرد. عجیب آن که احمدرضا عابدزاده در همان مقطع اعتراض یا واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداد ولی حالا پس از موفقیت پسرش امیر دوستان سابق و همبازیان قدیمی خودش را آنفالو کرده است!

امیر عابدزاده این روزها تبدیل به گلر اول تیم ملی شده است و شاید زیباترین قاب ورزشگاه آزادی تهران پس از پیروزی تیم کشورمان برابر عراق بوسه امیر عابدزاده بر دستان احمدرضا عابدزاده پدر پرافتخارش باشد.

زانو زدن امیر در مقابل قامت بلند دروازه‌بان محبوب فوتبال ایران. مردی که علی‌رغم بیماری، تمام قد عمرش را وقف پیشرفت فرزند خود کرد و چه صحنه‌ای از این افتخارآمیزتر برای یک پدر؛ حالا امیر قد کشیده و برای خودش مردی شده، دروازه‌بان دوست‌داشتننی و آماده فوتبال ایران که این‌گونه متواضعانه در مقابل پدر خود زانو زده، دست او را می‌بوسد تا این‌گونه پاداش یک عمر تلاش و حمایت او را بدهد.

جالب این‌جاست این حرکت نمادین و احساسی امیر و بوسه او به دست دروازه‌بان محبوب فوتبال ایران، حتی به اندازه گل صعود به جام جهانی و ضربه تماشایی مهدی طارمی وایرال شده و در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

«عابدزاده» این سه پرسپولیسی را آنفالو کرد/ عقاب آسیا از چه چیزی ناراحت شده است؟

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها