کد خبر : 72596

پرسپولیسی ها چرا از مدیرعامل قبلی پول نگرفتند؟

پرسپولیسی ها چرا از مدیرعامل قبلی پول نگرفتند؟

پیشکسون فوتبال در خصوص وضعیت این روزهای تیم ملی و پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا،‌محمد مایلی‌کهن، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اینکه مشکلات مالی باعث شده گل محمدی در تمرینات پرسپولیس حضور نیابد اظهار داشت: مشکلات مالی همیشه وجود دارد و سوال من این است که چرا بازیکنان پرسپولیس از مدیریت قبلی پولشان را نگرفتند.

وی ادامه داد: من با درویش پیش سابقه همکاری ندارم ولی می‌گویم نه ایشان خوب است نه بد. واقعیت این است که مگر تیم مدیریتی جدید چند روز است که به پرسپولیس آمده و این را دوباره می‌گویم مگر در این هیات مدیره پرسپولیس چند عضو اقتصادی وجود دارد که بتواند مشکلات مالی را حل کند؟

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه با این تفاسیر آیا یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس جدا خواهد شد یا خیر افزود: من پیشگو نیستم بدانم ایشان جدا خواهد شد یا خیر؟

مایلی‌کهن خاطرنشان کرد: مدت‌هاست که بحث خصوصی سازی مطرح می‌شود و مدام تاریخ جدید برای خصوصی سازی این دو باشگاه اعلام می‌شود اما من یک سوال از شما دارم الان شما جای خصوصی می‌بینید که شما بخواهید این دو باشگاه را به آن بدهید. همه به نوعی وابسته به دولت هستند.

مربی سابق تیم ملی در خصوص اینکه گفته می شود حضور تیم ملی در یک گروه آ‌سان باعث شد این تیم به جام جهانی صعود کند تصریح کرد: مگر در دوره‌های گذشته در گروه تیم ملی تیم‌های دیگر حضور داشتند همیشه در آسیا همین تیم‌ها هستند که بین‌شان قرعه‌کشی می‌شود حریفان مشخص می‌شود مگر قرار بوده تیم‌هایی مانند پرتغال و آرژانتین در مقدماتی آسیا حضور یابند؟ همان کسانی که می گویند گروه تیم ملی آسان بود مگر در مرحله مقدماتی در آستانه حذف شدن نبودیم زمانی که همین آقای ویلموتس بود همین نتایج به دست آمد و الان هم باید این همه به آن پرداخت شود.

مایلی کهن درباره اینکه بانوان هم بعد از مدت‌ها به ورزشگاه آزادی آمدند افزود: مایه خوشحالی است و فقط امیدوارم حرمت‌ها شکسته نشود بعضا الفاظی به کار می‌رود که در شأن ورزشگاه‌های ما نیست اما در این بازی اتفاق خاصی نیفتاد.

وی درباره اینکه خودش همشیه یکی از موافقان اسکوچیچ بوده است اظهار داشت: به هر  حال من مثل بعضی از افراد نیستم که خیلی زود رنگ عوض کنم شاید ابتدا از آقای اسکوچیچ خوشم نمی‌آمد و آن هم به خاطر اینکه هیچ کارنامه درخشانی نداشت اما الان بی‌انصافی است که بخواهیم از وی انتقاد کنیم.

وی درباره اینکه اسکوچیچ علاقه خاصی به استفاده از لژیونرها دارد بیان داشت: به هر حال با استفاده از همین لژیونرها تیم ملی موفق بوده اگر همین بازیکنان لیگ را بازی می‌داد و تیم ملی موفق نمی‌شد خود شما نمی‌گفتید چرا این همه لژیونر داریم و چرا از آنها استفاده نمی‌شود.

سرمربی سابق تیم ملی در خصوص اینکه خیلی‌ها معتقدند تیم ملی باید در جام جهانی به دور دوم صعود کند افزود: انشاءالله که صعود کند اما کار خیلی سخت است فوتبال ورزشی است که غیرقابل پیش بینی است و احتمال هر نتیجه‌ای در آن ممکن است.

وی درباره اینکه زمانی که در بستر بیماری بود فریاد شیران دستیار سابق وی در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود مدیران پرسپولیس سراغی از مایلی‌کهن نگرفته‌اند اظهار داشت: من نیازی نداشتم که کسی با من تماس یا به ملاقاتم بیاید شاید آنها کار داشتند که نتوانستند بیایند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها