کد خبر : 72540

پایان استعفای 72 ساعته سرمربی پرسپولیس؟

پایان استعفای 72 ساعته سرمربی پرسپولیس؟

در حالی که یحیی گل محمدی از سمت سرمربیگری در پرسپولیس استعفا داد، حالا خبرها حاکی از بازگشت او به نیمکت سرخپوشان است.

به گزارش ورزش سه، سه روز قبل بود که خبر استعفای یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری در پرسپولیس منتشر شد تا هواداران این تیم بار دیگر شوکه شوند و این بار سرمربی خود را در آستانه در خروجی باشگاه ببینند.

یحیی سه شرط را برای باشگاه تعیین کرد که بر اساس آن تا روز دوشنبه به رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس فرصت داده شد تا ۱. پرداختی اعضای تیم را به ۵۰ درصد برساند، ۲. برای انجام خواسته‌های نقل و انتقالاتی اقدام کند و ۳. زمین تمرین مناسب را در اختیار تیم قرار بدهد.

این در حالی است که بازیکنان پرسپولیس از ابتدای فصل تاکنون ۲۸ درصد دریافتی داشته‌اند و حالا پرداخت ۲۲ درصد از قرارداد آنها برای باشگاه پرسپولیس تا حدی غیرممکن است. همچنین معاون مالی باشگاه پرسپولیس در میان هواداران معترض اعلام کرد که مشکلات مالی باشگاه ادامه خواهد داشت تا به این ترتیب مشخص شود از بین سه خواسته یحیی، شاید فقط تهیه زمین تمرین عملی شود.

 

یحیی حتی در دو جلسه تمرینی پرسپولیس هم شرکت نکرد تا همچنان روی استعفای خود پافشاری کند اما حالا خبرها از جلب رضایت سرمربی پرسپولیس برای بازگشت به این تیم حکایت دارد.

باشگاه پرسپولیس فردا رقمی را به بازیکنان این تیم پرداخت خواهد کرد تا دریافتی‌شان به چهل درصد نزدیک شود که همچنان عدد پایینی نسبت به سایر تیمهای مدعی محسوب می‌شود اما به هر حال همین رقم هم با بازگشت یحیی به تیم همراه خواهد شد.

روز گذشته گروهی از هواداران پرسپولیس با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی و ساختمان باشگاه، نسبت به سیاست‌های وزارت ورزش و همچنین عملکرد مدیران باشگاه اعتراض کردند و خواستار ادامه حضور سرمربی پرسپولیس در این تیم شدند.

گل‌محمدی سه فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و این در حالی است که او در سالهای اخیر دو بار از سمت سرمربیگری این تیم استعفا داده که این بار کناره گیری او شدیدتر به نظر می‌رسد اما حالا تحولات به سمت دیگری پیش رفته است. بار نخست پیش از لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ بود که او اعلام کرد به دلیل برآورده نشدن خواسته‌هایش از هدایت تیم استعفا داده است.

یحیی گل‌محمدی احتمالا در روزهای آینده هدایت تمرین پرسپولیس را برعهده خواهد داشت تا به این ترتیب تیمش را برای دیدار سوپرجام مقابل فولاد آماده کند. پیش بینی می‌شود او در تمرین روز سه شنبه یا چهارشنبه حاضر شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها