کد خبر : 72522

زمان باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس

زمان باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: روز دوشنبه پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز خواهد شد.

به گزارش خبرورزشی، رضا درویش در مورد شرایطی که برای پرسپولیس ایجاد شده است، اظهار داشت: بازیکنان در یکی دو روز گذشته تمرینات را زیر نظر کادر فنی شروع کرده‌اند. یحیی گل‌محمدی هم در یکی از برنامه‌های تلویزیونی گفته بود به دلیل بدقولی‌ها و بدعهدی‌ها که نسبت به کادر و بازیکنان در گذشته انجام شد کار از حوصله خارج شده است. ایشان و بازیکنان پرسپولیس سختی‌های زیادی را تحمل کرده‌اند من از این بابت از کادر فنی، آقای گل‌محمدی و بازیکنان که این مشکلات را تحمل کرده‌اند تشکر می‌کنم.

وی افزود: بعد از حضورم در پرسپولیس با انباشتی از مشکلات مواجه بودم سعی کردم مشکلات مالی را برطرف کنم.بخشی از مطالبات بازیکنان به حساب آنها واریز شد و بخش دیگر هم فردا به حساب آنها واریز خواهد شد. مشکل دیگر تیم زمین تمرین بود که با پیگیری‌هایی که انجام شده ظرف ۲-۳ روز آینده این مشکل هم برطرف خواهد شد تا آسایش گل‌محمدی و کادر تأمین شود. گل‌محمدی مال پرسپولیس است و پرسپولیس خانه اوست این دو از هم جدا نمی‌شوند.

درویش در مورد شایعه تغییر کادر فنی گفت: کسی از خانه اش قهر نمی‌کند ممکن است دو روز به خاطر شرایطی از خانه بیرون برود اما پرسپولیس خانه گل‌محمدی است هرچند این دو روز هم ایشان خسته بودند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت مالی بازیکنان و همچنین پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه گفت: همانطور که گفتم بخشی از مطالبات فردا به بازیکنان پرداخت می‌شود پول اوساگونا بعد از اینکه برای ایشان ارسال شد بالاخره در  حسابش نشست و این مسئله را وکیل او تأیید کرد و قرار است به فیفا هم نامه بزند که پول را دریافت کرده البته با توجه به تعطیلی شنبه و یکشنبه، دوشنبه پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز خواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها